وینگر ازبکستانی سابق النصر دیگر منتظر باشگاه استقلال نخواهد بود.جواد نکونام هفته گذشته خواستار جذب وینگر ازبکستانی شده بود که باشگاه هم مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرد.این بازیکن برای حضور در استقلال مبلغ یک میلیون دلار از این باشگاه درخواست کرده در حالی که باشگاه استقلال به این بازیکن پیشنهاد ۴۴۰ هزار دلاری داده است. مسئولان باشگاه استقلال معتقد هستند جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان یک میلیون دلار نمی‌ارزد و به همین علت مذاکرات با وی تا امروز به سرانجام نرسیده است.

وینگر ازبکستانی دیگر منتظر استقلال نخواهد بود1

وینگر ازبکستانی پس از یک هفته انتظار به دنبال قرارداد با تیمی به جز استقلال می باشد.

این بازیکن در مورد حضورش در استقلال توضیحاتی داده است.
او گفت:واقعیت این است من دوست داشتم برای استقلال و جواد نکونام بازی کنم، چراکه احترام زیادی برای این باشگاه و سرمربی آن قائل هستم. حتی صحبت‌هایی با نکونام انجام دادم و قرار شد موضوع از طریق باشگاه استقلال پیگیری شود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد. نزدیک به هشت روز منتظر پیشنهاد باشگاه استقلال بودم، ولی کوچک‌ترین مذاکره‌ای از طرف این باشگاه صورت نگرفت.
در ادامه بازیکن تیم ملی ازبکستان گفت:از آنجا که در تیم ملی کشورم عضویت دارم باید هر چه سریع‌تر تیم جدیدم را انتخاب کنم. بیش از یک هفته منتظر استقلال ماندم اما خبری نشد، بنابراین امروز یا فردا قرارداد جدیدم را امضا خواهم کرد.

وینگر ازبکستانی دیگر منتظر استقلال نخواهد بود

فهرست