هافبک ملی پوش ایرانی الشباب امارات همواره گزینه مورد نظر دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده است.تابستان سال گذشته، یحیی گل‌محمدی اسم عزت‌اللهی را در صدر لیست خرید خود قرار داد اما داشتن قرارداد با وایله دانمارک اجازه این جابه‌جایی را نداد.

هافبک ملی پوش همواره گزینه حضور در استقلال و پرسپولیس بوده است2

هافبک ملی پوش ایرانی گزینه مورد نظر استقلال و پرسپولیس بوده است

عزت اللهی نیز در نهایت به امارات رفته و به عضویت شباب الاهلی درآمد.تایستان گذشته دو تیم استقلال و پرسپولیس برای خرید عزت‌اللهی با هم رقابت می‌کردند که تیم وایله برای اینکه بتواند گران تر هافبک خود را بفروشد مبلغ رضایتنامه او را بالا برد.

هافبک ملی پوش همواره گزینه حضور در استقلال و پرسپولیس بوده است

در این بین تنها راه چاره عقب‌نشینی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا باشگاه دانمارکی مجبور به فروش او شود. چرا که آن‌ها نتوانسته بودند عزت‌اللهی را به تمدید قرارداد راضی کنند و اگر او را نمی‌فروختند سعید می‌توانست آزادانه و بدون پرداخت هیچ پولی در نیم‌فصل جدا شود. عجیب آن که در اسفندماه سال گذشته سعید عزت‌الهی هافبک وایله بولدکلاب دانمارک پس از توافق با مدیران این باشگاه راهی امارات شد تا قرارداد رسمی با شباب الاهلی امارات ببندد.

هافبک ملی پوش همواره گزینه حضور در استقلال و پرسپولیس بوده است1

یکی از افراد نزدیک این بازیکن می گفت سعید عزت‌اللهی آن‌قدر خارج از کشور توپ می‌زند که در دوران بازنشستگی احتمالا به ملوان تیم زادگاهش بازخواهد گشت!

فهرست