روز های تلخ چلسی در این فصل هم در حال ادامه می باشد.باشگاه لندنی با به خدمت گرفتن مائوریتسیو پوچتینو به دنبال کسب نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته بود اما تاکنون نتوانسته عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد.
چلسی بعد از شش هفته با یک برد، دو مساوی و سه باخت در رده چهاردهم ایستاده و نکته نگران‌کننده برای هواداران چلسی این است که بازی‌های سخت این تیم در راهند.

روز های تلخ چلسی با بازی های سخت این تیم ادامه پیدا خواهد کرد1

روز های تلخ چلسی در لیگ برتر با بازی های سخت تر ادامه پیدا خواهد کرد؟

روند نسبتاً جهنمی چلسی از ۲۱ اکتبر با میزبانی آرسنال در استمفوردبریج آغاز می‌شود و یک هفته بعد با دیدار برابر برنتفورد ادامه می‌یابد. چلسی ۴ نوامبر به شمال لندن سفر می‌کند تا مقابل تاتنهام قرار گیرد و هفته پس از آن میزبان منچسترسیتی قهرمان فصل قبل خواهد بود. شاگردان پوچتینو پس از تعطیلات و برگزاری دیدارهای ملی دیدار سختی در سنت جیمز پارک مقابل نیوکاسل خواهند داشت و سپس به دیدار برایتون خواهند رفت که در لیگ اروپا حضور دارد. آبی‌های لندن بلافاصله بعد از این دیدار به مصاف منچستریونایتد می‌روند و در ادامه در گودیسون‌پارک با اورتون بازی خواهند داشت.

روز های تلخ چلسی با بازی های سخت این تیم ادامه پیدا خواهد کرد

تیم پوچتینو در هر بازی که نتواند نتیجه لارم را بگیرد باعث می شود تا سرمربی به پرتگاه نزدیک شود.لندنی‌ها در تابستان تیمشان را به طور کامل زیر و رو و ۴۶۴.۱ میلیون یورو برای این کار هزینه کردند. پیش از این هیچ باشگاهی در تابستان بیش از ۳۵۰ میلیون یورو برای نقل‌وانتقالات خرج نکرده بود. رکورد قبلی متعلق به رئال مادرید بود که سال ۲۰۱۹، ۳۲۵.۵ میلیون یورو هزینه کرده بود.

روز های تلخ چلسی با بازی های سخت این تیم ادامه پیدا خواهد کرد2

فهرست