ایران با دو گل بازیکنان سرخابی خود موفق شد تایلند را شکست دهد و به دور بعد رقابت های فوتبال بازی های آسیایی هانگژو صعود کند.گل اول تیم ملی امید با اشتباه فاحش گلر تایلند به دست آمد.عنایتی که تیمش را با ارنج هجومی وارد میدان کرده بود تا حدودی زود به گلی که می خواست دست پیدا کرد.

ایران با دو گل تایلند را شکست داد12

ایران با دو گل ارسلان مطهری و یاسین سلمانی به دور بعد رقابت های بازی های آسیایی هانگژو صعود کرد.

نیمه دوم را ایران با یک تعویض آغاز کرد اما این تایلند بود که برای جبران مافات جلو کشید. ایران نیز چشم به حملات برق‌آسا داشت تا حریف را غافلگیر کند. بازی در این دقایق متعادل دنبال می شد. رفته رفته هرچه به پایان بازی نزدیکتر می‌شدیم، مالکیت ایران بر توپ و میدان افزایش یافت و با ورود سلمانی برتری ایران بیشتر شد تا اینکه با اشتباه محرز مدافع تایلند ممی زاده با دروازه‌بان تک به تک شد و با خطای گلر حریف داور نقطه پنالتی را نشان داد تا سلمانی در بدو ورود از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۰ دروازه حریف را باز کرده و خیال همه را از برد و صعود به مرحله بعد راحت کند.

ایران با دو گل تایلند را شکست داد22

رضا عنایتی طبق توافقی که با باشگاه پرسپولیس داشته در بازی بعدی خود بازیکنان پرسپولیس را در اختیار ندارد و این مورد تا حدودی برای تیم مشکل ساز خواهد بود.البته محمد عمری به دلیل بستری شدن در بیمارستان هنور به اردوی پرسپولیس در قطر اضافه نخواهد شد.

ایران با دو گل تایلند را شکست داد

فهرست