پرسپولیس اجازه حضور بازیکن جوان خود در بازی های آسیایی هانگژو نمی دهد.تیم ملی امید که در حال حاضر در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ و البته انتخابی المپیک ۲۰۲۴ حاضر می باشد و با دو پیروزی مقابل هنگ کنگ و افغانستان آماده بازی مقابل ازبکستان می شود.

پرسپولیس اجازه همراهی سلمانی را با تیم ملی امید برای بازی های آسیایی هانگژو نمی دهد

پرسپولیس اجازه حضور یاسین سلمانی را در تیم ملی امید برای بازی های آسیایی را نمی دهد.

امیدهای فوتبال ایران بعد از پایان کارشان در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ باید بلافاصله برای حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو آماده شوند؛ آن‌هم در حالی‌که شاگردان عنایتی با تیم‌های مغولستان، عربستان و ویتنام همگروه شده‌اند.بازی های تیم ملی امید در این رقابت ها روزهای ۲۸ شهریور، ۳۰ شهریور و ۲ مهر می باشد.در تیم ملی امید دو بازیکن پرسپولیس محمدمهدی احمدی و یاسین سلمانی حضور دارند.

پرسپولیس اجازه همراهی سلمانی را با تیم ملی امید برای بازی های آسیایی هانگژو نمی دهد23

باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل در اطلاعیه این مسئله را تایید کرد و توضیح داد: «یاسین سلمانی پس از همراهی تیم ملی المپیک ایران در مرحله مقدماتی و انجام بازی سوم برابر ازبکستان از ۲۲ شهریور به تمرینات پرسپولیس باز می‌گردد تا برای بازی با النصر از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده شود». سرخ‌پوشان پایتخت ۲۸ شهریورماه باید به مصاف النصر عربستان بروند و در همان روز، تیم امید ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف تیم امید عربستان خواهد رفت!از طرفی هم عنایتی روی کاپیتان تیمش حساب ویژه ای را باز کرده است.

پرسپولیس اجازه همراهی سلمانی را با تیم ملی امید برای بازی های آسیایی هانگژو نمی دهد1

گفته می‌شود در صورتی که باشگاه پرسپولیس مانع حضور یاسین سلمانی در بازی‌های آسیایی هانگژو شود ممکن است این بازیکن با محرومیت روبه‌رو شود.

فهرست