یونایتد که در تابستان اخیر بیش از ۲۰۰ میلیون پوند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر بابت خرید بازیکنان جدید هزینه کرد و از این حیث دومین باشگاه لیگ برتری محسوب می‌شد. حالا به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه قصد دارند از پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو هم برای تقویت هر چه بیشتر این تیم استفاده کند.

یونایتد به دنبال جذب دو بازیکن بایرن مونیخ

یونایتد برای به خدمت گرفتن لئون گورتسکا و دیگری لروی سانه از بایرن مونیخ است.

مدیران باشگاه منچستریونایتد وضعیت دو بازیکن دیگر از بایرن مونیخ را زیرنظر دارند که یکی از آنها لئون گورتسکا و دیگری لروی سانه است که به ترتیب در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ و در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ قراردادشان با بایرن منقضی می‌شود. سرخپوشان منچستر جذب این دو بازیکن را در پنجره زمستانی پیش‌رو یا تابستان آینده در نظر دارند. من‌یونایتد در تابستان اخیر ماتیس دلیخت و نصیر مزراوی را از بایرن به خدمت گرفت.

یونایتد به دنبال جذب دو بازیکن بایرن مونیخ1

منچستریونایتد ممکن است پیش از پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو تغییراتی را هم روی نیمکت مربیگری‌اش شاهد باشد. گفته می‌شود دو بازی پیش روی شیاطین سرح با برنتفورد در لیگ برتر انگلیس و فنرباغچه در لیگ اروپا آخرین ضرب‌الاجل مدیران این باشگاه به اریک تن‌هاخ است تا جایگاهش را در این تیم حفظ کند و در صورت نتیجه نگرفتن از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد.

در حال حاضر شیاطین سرخ با ۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

فهرست