کیفیت تیم آنچلوتی نسبت به فصل گذشته با توضیحات این سرمربی تغییر کرده است.کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای منچسترسیتی خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: جنبه ذهنی برای بازی فردا خیلی مهم است. ما به منظور آماده‌سازی برای این بازی زمان کافی داشته‌ایم و اطمینان دارم که فردا خوب بازی خواهیم کرد. رئال مادرید و منچسترسیتی تیم‌های بسیار باکیفیتی هستند و به نظرم فردا بازی سرگرم‌‌کننده‌ای را شاهد خواهیم داد.

کیفیت تیم آنچلوتی نسبت به فصل قبل تغییر کرده است1

کیفیت تیم آنچلوتی در مقایسه با تیمی که پارسال به سیتی باخته است فرق کرده است.

وی درباره برنامه‌اش برای بازی فردا هم خاطرنشان کرد: نمی‌توانم چیزی در این مورد بگویم، اما سورپرایز خاصی برای بازی فردا نخواهیم داشت. برای بازی فردا برنامه خاصی دارم و تنها در یک مورد تردید دارم که فردا در موردش تصمیم‌گیری خواهم کرد.

کیفیت تیم آنچلوتی نسبت به فصل قبل تغییر کرده است

او در مورد شکست 4_0 فصل گذشته تیمش مقابل سیتی گفت:ما فصل گذشته شجاعت و شخصیت لازم را در مصاف با منچسترسیتی نداشتیم و در بازی برگشت اصلاً خوب نبودیم. کیفیت تیمی ما نسبت به فصل گذشته فرق کرده است. ما آن موقع بنزما را داشتیم اما حالا پویایی بیشتری در خط حمله داریم و این برای بازی فردا خیلی اهمیت خواهد داشت.

فهرست