پورتو به دیده نشدن پنالتی روی طارمی به شدت ناراحت و اعتراض کرده است.پورتو در هفته بیست‌ونهم لیگ پرتغال در دیداری خانگی برابر فامالیکائو با نتیجه تساوی ۲ – ۲ متوقف شد.مهدی طارمی که مدت زیادی بود برای پورتو گلزنی نکرده بود در نیمه دوم گلزنی کرد تا چهارمین گل مهاجم ایرانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال ثبت شود.

پورتو به دیده نشدن پنالتی روی طارمی اعتراض کرد1

پورتو به دیده نشدن پنالتی این تیم مقابل فامالیکائوواکنش نشان داد.

در این دیدار یک خطا نیز در محوطه جریمه روی طارمی رخ داد که کادر فنی تیم پرتغالی اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور پنالتی اعلام نکرد و همین با واکنش باشگاه پرتغالی روبه‌رو شد. باشگاه پورتو در بیانیه‌ای با اعتراض به داوری در این دیدار نوشت: یک پنالتی واضح دیگر برای پورتو سوخت. این بار خطا روی مهدی طارمی دیده نشد و این سومین دیدار متوالی بود که این اتفاق برای پورتو رخ می‌دهد. این البته به معنای توجیه اشتباهاتمان نیست اما برخورد نامناسب با داوری‌ها به منزله چشم‌پوشی از کسانی است که به باشگاه پورتو آسیب می زنند.

پورتو به دیده نشدن پنالتی روی طارمی اعتراض کرد2

به نوشته روزنامه آبولا، سرجیو کونسیسائو نیز بعد از این دیدار گفت: لحظه سختی برای همه است چون برنده نشدیم. چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. اشتباه‌هایی از طرف ما در زمین رخ داد، باید در نیمه اول بهتر کار می‌کردیم.

پورتو به دیده نشدن پنالتی روی طارمی اعتراض کرد

فهرست