واکنش سرمربی کنیا به پیروزی تیمش مقابل ایران جالب بود.در حالی دو تیم کنیا و ایران روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت که انگین فیرات سرمربی تیم ملی کنیا این بازی را بیشتر جنبه یادگیری برای شاگردانش می داند و نه پیروزی.فیرات گفت: ارزش مالی یک بازیکن ایران از کل تیم ما (کنیا) بیشتر است اما هنوز هم برخی از مردم درباره پیروزی ما صحبت می‌کنند.

واکنش سرمربی کنیا به پیروزی تیمش مقابل ایران2

نمی دانم آنها در کدام سیاره زندگی می‌کنند!وی افزود: دلیل اینکه من چنین مسابقه‌ای را می‌خواهم این است که بازیکنان بفهمند بازی در سطح بالا به چه معناست، کجا هستیم و باید کجا برویم.کنیا در چند سال گذشته تا به حال با تیمی که در رده 30 برتر جدول رنکینگ فیفا قرار داشته باشد بازی نکرده است.

واکنش سرمربی کنیا به پیروزی تیمش مقابل ایران1

واکنش سرمربی کنیا به شکست دادن ایران توسط کنیا

مصر برترین تیمی بوده است که کنیا با آن روبرو شده است. مصر در حال حاضر در رده بندی فیفا در رده ۳۹ قرار دارد.در واکنش سرمربی کنیا در این ارتباط ادامه داد: من ۵ سال در ایران از جمله تیم ملی کار کردم و آنها را به خوبی می‌شناسم. حتی به بازیکنانم گفتم ایران (سه شنبه) چگونه بازی خواهد کرد. من تعجب کردم که حتی در بازی دوستانه (پنجشنبه مقابل روسیه که با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید) آنها بسیار تهاجمی بودند، سخت کار کردند و با تمام بازیکنان اصلی خود به میدان رفتند. ما با یک تیم واقعاً درجه یک روبرو خواهیم شد و این چیزی است که من می‌خواهم.

واکنش سرمربی کنیا به پیروزی تیمش مقابل ایران

فهرست