هیچ تیمی دوست ندارد به پاری سن ژرمن بخورد را در صحبت های پس از بازی لوئیز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن اعلام شده است.در شبی که پاریسی ها با تساوی مقابل دورتموند به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی این رقابت ها شدند،آنها با کسب 8 امتیاز راهی دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا می شوند.این درحالی است که انتظار می‌رفت شاگردان انریکه در این گروه به عنوان تیم اول راهی دور بعد شوند.

هیچ تیمی دوست ندار به پاری سن ژرمن بخورد2

هیچ تیمی از قرعه روبه رو شدن با پاری سن ژرمن راضی نمی باشد.

انریکه بعد از بازی گفت: ما هم‌چنان در قید حیات هستیم و براین باور هستم که هیچ تیمی دوست ندارد که در یک هشتم نهایی به قرعه پاری سن ژرمن بخورد و این نشان از قدرت ما می‌دهد.سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در پایان گفت: قطعا ما به دنبال صدرنشینی بودیم و این را قبل از بازی با دورتموند هم به بازیکنان گفتم. به بازیکنان گفتم که تنها به پیروزی و صدرنشینی فکر کنند البته به آن‌ها هم گفتم که زیاد ریسک نکنند چرا که نباید در این بازی بازنده باشیم.

هیچ تیمی دوست ندار به پاری سن ژرمن بخورد

گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی حاکی از این است که ام‌باپه از این اظهار نظر انریکه ناراحت و عصبانی شده است و همین باعث درگیری لفظی او با سرمربی تیم شده است چرا که مهاجم سرشناش و محبوب تیم پاریسی تنها به فوتبال هجومی و کسب پیروزی علاقمند است.

فهرست