هواداران اسپورتینگ پس از جنجال های اخیر در بازی این تیم مقابل پورتو خواستار عذرخواهی از طارمی شدند.در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر پرتغال، اسپورتینگ لیسبون در ورزشگاه خانگی‌اش، خوزه آلوالده، به مصاف پورتو رفت و توانست در این بازی هیجان‌انگیز، با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کرده و سه امتیاز شیرین را به خود اختصاص دهد.

هواداران اسپورتینگ خواستار عذر خواهی از طارمی شدند

در این دیدار خطایی روی مهاجم اسپورتینگ انجام می شه که منجر به اعلام پنالتی می شود.این خطا جنجال های زیادی را در فوتبال پرتغال به وجود آورد. هواداران پورتو اعتقاد دارند که مهاجم سوئدی در این صحنه با دایو زدن، توانسته است که از لوئیز گودینیو، داور بازی، یک خطای پنالتی بگیرد که البته این صحنه، پای طارمی را نیز به جنجال ها باز کرد.

هواداران اسپورتینگ خواستار عذر خواهی از طارمی شدند222

هواداران اسپورتینگ پس از جنجال های اخیر در مورد پنالتی برای تیمشان پای طارمی هم به وسط کشیدند.

در دوران حضور طارمی در پورتو، هواداران اسپورتینگ بارها و بارها علیه مهدی طارمی موضع گرفته و اعتقاد داشتند او در محوطه جریمه، به مانند یک شناگر و غواص، درون استخر شیرجه می زند. اصطلاح دایو، در فوتبال پرتغال با نام “استخر” و “غواصی” به کار برده می شود و به همین دلیل، رقبای پورتو همواره تصاویر ادیت شده ای از مهدی طارمی را در حال شیرجه زدن درون استخر منتشر می کردند.

هواداران اسپورتینگ خواستار عذر خواهی از طارمی شدند33

 

در شبکه‌های اجتماعی، کاربران به‌طور گسترده‌ای به مقایسه خطای پنالتی ویکتور گوکرش، بازیکن تیم اسپورتینگ با مهدی طارمی پرداخته‌اند. برخی از این نظرات عبارت‌اند از:

– «کسانی که می‌گویند این پنالتی است، باید یک عذرخواهی اساسی از طارمی انجام دهند، چون بی‌دلیل به او توهین کردند.»

– «یک پنالتی، درست به مانند همان خطاها به روی طارمی که می‌گفتند تمارض می‌کند!

فهرست