هتل پنج ستاره و لوکس «الرَیان» قطر که میزبان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو است، برای گردشگران فوتبالی هر شب بیش از ۳۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.هتل الریان قطر در سال ۲۰۱۶ ساخته شده و تنها یک سال بعد از ساخت، بازسازی شد. این هتل از مجموعه هتل‌های گروه «هیلتون» محسوب می‌شود که در فاصله ۲۲ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی «حمد» دوحه قرار دارد و به‌واسطه واقع شدن در مرکز شهر، مکانی ایده‌آل برای مسافران جام جهانی به شمار می‌آید.

هزینه سنگین تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای اقامت در قطر 2

تیم ملی فوتبال در قطر برای رقابت های جام جهانی در هتل الریان استقرار خواهد گرفت.

هزینه هر شب اقامت در این هتل مجلل و لوکس، در حال حاضر و پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی از حدود ۲۶۰ دلار (حدود ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) آغاز می‌شود اما با نزدیک شدن به تاریخ آغاز جام جهانی فوتبال (۲۰ نوامبر-۲۹ آبان)، هزینه یک شب اقامت در این هتل روند صعودی می‌گیرد و تا یک روز پیش از آغاز جام جهانی حداکثر به ۴۳۰ دلار (حدود ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) برای هر شب می‌رسد، درحالی‌که با شروع جام جهانی قطر، هزینه هر شب اقامت در این هتل به ۱۰۶۶ دلار (حدود ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) نیز می‌رسد.

هزینه سنگین تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای اقامت در قطر

هزینه هرشب اقامت در هتل الریان در دوره رقابت های جام جهانی به ۱۰۶۶ دلار (حدود ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) نیز می‌رسد.

گفته شده حدود ۴۰ اتاق از این هتل به اعضای تیم ملی فوتبال، شامل کادر و بازیکنان اختصاص خواهد یافت. هتل الریان چهار دقیقه با زمین تمرین باشگاه الریان، محلی که سرمربی پیشین تیم ملی برای تمرین درنظر گرفته بود، فاصله دارد. قطر برای جبران کمبود اقامتگاه برای گردشگران در طول برگزاری جام جهانی از دو کشتی تفریحی غول‌پیکر نیز استفاده می‌کند که بیش از ۳۸۰۰ اتاق دارند.

هزینه سنگین تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای اقامت در قطر 1

فهرست