هرگز نباید بهترین بازیکن جهان را عصبانی کرد چرا که او می تواند به بهترین شکل ممکن عصباینت خود را با یک بازی دیوانه کننده نشان دهد.آنخل دی ماریا وینگر آرژانتین در جام جهانی در مورد عصباینت میب به این شکل توضیح داده است.

هرگز نباید مسی را عصبانی کرد2

مهاجم سابق رئال مادرید خاطرنشان کرد که با دیدن لبخند مسی می‌دانست که او در حال منفجر شدن است. دی‌ماریا با دیدن پوزخند گفت: «من متوجه شدم، شما متوجه شدی، مادربزرگم متوجه شد… اینها خصوصیات او هستند که گاهی در درون او می‌مانند. افرادی هستند که گاهی به او احترام نمی‌گذارند و نمی‌دانند که او بهترین بازیکن تاریخ است. شما نباید چیزی به او بگویید زیرا او در نهایت عصبانی می‌شود و این بدتر است.»

هرگز نباید مسی را عصبانی کرد

هرگز نباید به مسی بی احترامی کرد چرا که باعث عصبانیت او می شود و این موضوع اوضاع را بدتر می کند.

دی ماریا اعتقاد دارد پس از اینکه مسی کوفق شد نخستین جام بین المللی خود را با آرژانتین در کوپا آمریکا 2021 بسدت آورد مرد دیگری شد و تصمیم گرفت که دیگر سکوت نکند.سیستمی که لوئی فان‌خال در جام جهانی مقابل آرژانتین در پیش گرفت خوشایند نبود. هلندی‌ها فوتبال مستقیم بازی می‌کردند و هدفشان این بود که با آمریکای جنوبی‌های کوتاه قد و حقه‌باز با دفاع محکم و فرستادن توپ به ووت وخورست ۱۹۷ سانتی مقابله کنند. دی‌ماریا گفت: «آنها پاس‌های بلند می‌دادند، این فوتبال بازی کردن نیست، این فقط پرتاب توپ است. در نهایت ما پیروز شدیم و به حق خود رسیدیم.»

هرگز نباید مسی را عصبانی کرد1

فهرست