نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فوتسال با حضور چهره های شاخص ایرانی برگزار خواهد شد.آمفی تئاتر فوتسال اروپا این بار به ایروان ارمنستان تعلق گرفته و ورزشگاه کارن درمیچیان شاهد لحظات به‌یادماندنی و جذاب در جدال های نیمه نهایی و فینال خواهد بود . جایی که مایورکا پالما مدافع عنوان قهرمانی به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود تا فینالیست‌های فصل گذشته باری دیگر در مسیر تاج و تخت فوتسال اروپا برابر یکدیگر قرار بگیرند.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور ستاره های ایرانی

نیمه نهایی فوتسال اروپا در لیگ قهرمانان با حضور 4 تیم مایورکا پالما ،بنفیکا پرتغال،بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون برگزار خواهد شد.

دیگر مسابقه آخرین مربع را بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون برگزار می‌کنند تا پرافتخارترین ها برای رسیدن به یک قدمی گنج از روی دیگری عبور کنند. با این حال فیفا، به چهار تیم پایانی و فوق ستاره‌هایشان پرداخته و از حسین طیبی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان مایورکا پالما نام برده است.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور ستاره های ایرانی1

دیدار های نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا (۳ می) پیگیری می‌شود و فینال این رقابت‌ها ( ۵ می )خواهد بود. در کنار حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالارآقاپور برای فرارسیدن روز موعود لحظه شماری می‌کنند. زیرا مسلم اولاد قباد فصل گذشته به علت مصدومیت قادر به همراهی شاگردان وادیلو نبود و سالارآقاپور برای اولین بار، بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند.

حسین طیبی، با به ثمر رساندن هفت گل در لیگ قهرمانان اروپا، در ترکیب منتخب فصل قرار گرفت تا اولین ایرانی تاریخ در ترکیب پایانی لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

فهرست