نوید کیا این روز ها در مس رفسنجان ادبیاتی را استفاده می کند که کمتر در فوتبال کشورمان شاهد آن هستیم.محرم در زمان سرمربیگری انگار از سیاره دیگری آمده است و بیگانه با تمام چیزهایى که در فوتبال ایران دیده و به آن خو گرفته‌ایم.

نویدکیا در مربیگری با بقیه فرق دارد2

نویدکیا سرمربی می باشد که دوست ندتارد رسانه ها از او تعریف کنند.

نویدکیا در نشست‌هاى خبرى به داوران نمى‌تازد، خودش را شایسته پیروزى در همه بازى‌ها نمى‌داند و در صورت توقف و ناکامی متوسل به بهانه و توجیه نمى‌شود و حریفانش را تخریب نمى‌کند.تمامی اینها یعنی پختگی و شجاعت در حرفه مربیگری باید داسنت.او در بازی مقابل تراکتور بدون ترس و شجاعانه گفت تراکتور از ما بهتر بود،آنها را تیم برتر میدان دانست بدون آنکه به هیاهوی سکوها و فضای مجازی توجه کند.

نویدکیا در مربیگری با بقیه فرق دارد1

سعید واسعی بعد از بازی اخیر مس گفته محرم به ما می‌گوید دوست ندارد در رسانه‌ها از او تعریف کنیم، مربی‌ای که نمی‌داند اظهار لطف به مربیان در فوتبال ایران در بسیاری از موارد یکی از ابزارهای رسیدن به ترکیب اصلی است و بر خلاف همه این قواعد نانوشته بازیکنانش را به پرهیز از تملق دعوت می‌کند.

نویدکیا در مربیگری با بقیه فرق دارد

در این فوتبال به ده‌ها یا شاید صدها محرم نوید کیا با همین رویکرد، گفتمان، طرز تفکر و وفاداری به اصول فوتبال نیاز داریم تا فوتبال‌مان دوست‌داشتنی، لذت‌بخش و سرشار از احترام و اصول باشد و همه اهالی فوتبال از آن لذت ببرند.

فهرست