نسل قهرمان اسپانیا با خداحافظی سرخیو بوسکتس آخرین بازمانده خود را هم از دست داد.12 سال پیش تیم اسپانیا با هدایت ویسنته دل‌بوسکه موفق شد برای اولین بار در تاریخ جام جهانی قهرمان شود.حالا بوسکتس در جام جهانی 2022 قطر جز مهره های اصلی اسپانیا در جام جهانی 2022 قطر بود که البته پایان تلخی داشت.او یکی از سه پنالتی‌زن اسپانیا در بازی برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی بود که ضربات‌شان را هدر دادند تا منجر به حذف زودهنگام لاروخا شوند.

نسل قهرمان اسپانیا با وداع آخرین بازمانده به پایان رسید1

نسل قهرمان اسپانیا با خداحافظی بوسکتس دیگر نماینده ای در تیم ملی ندارد.

او با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود بازنشستگی‌اش در رده ملی را تأیید کرد و نوشت: مایلم اعلام کنم که بعد از حدود ۱۵ سال و ۱۴۳ بازی ملی، سرانجام زمان خداحافظی‌ام با تیم ملی فرا رسید. می‌خواهم از تمام افرادی که در این مسیر طولانی مرا همراهی کردند قدردانی کنم. از همه مربیانم از ویسنته دل‌بوسکه که به من فرصت انجام اولین بازی ملی‌ام را داد تا لوئیس انریکه که تا آخرین لحظه در کنارش بودم، تشکر می‌کنم. آنها سبب شدند که من از روزهای حضورم لذت ببرم.این بازیکن 34 ساله از سال 2006 عضو تیم ملی اسپانیا بود.

نسل قهرمان اسپانیا با وداع آخرین بازمانده به پایان رسید2

او در رده ملی جزو پرافتخارترین بازیکنان دنیاست چرا که نه تنها سال ۲۰۱۰ قهرمان جام جهانی شد و دو سال بعد نیز با این تیم یورو ۲۰۱۲ را فتح کرد. بوسکتس تنها دو گل ملی در کارنامه دارد.نسل قهرمان اسپانیا شامل بازیکنانی نظیر ژاوی،اینیستا،پیکه،راموس و دیگر بازیکنان تیم ملی اسپانیا بودند.

نسل قهرمان اسپانیا با وداع آخرین بازمانده به پایان رسید

فهرست