مهدی طارمی همچنان پنالتی می گیرد و گل هم می زند1

مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو بار دیگر توانست از هنر پنالتی گرفتن خود استفاده کند و موجبات پیروزی تیمش در مقابل موناکو را فراهم کند. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در اولین حضورش در ورزشگاه دراگائو با گرفتن پنالتی از مدافع حریف موفق به گلزنی شد.
طارمی که در ریوآوه هم مهارتش در گرفتن پنالتی از حریفان را به رخ کشیده بود، با توجه به ورود VAR به فوتبال پرتغال، برخلاف انتظارات موفق‌تر از قبل به این تخصصش ادامه داد چرا که قبل از آن بسیاری از داوران با پیش‌فرض منفی نسبت به او وارد زمین ‌می‌شدند و گاها خطاهای آشکار روی او را نمی‌گرفتند اما بعد از VAR داوران دیگر از خطاهایی که روی این ستاره تیم ملی رخ می‌داد چشم‌پوشی نمی‌کردند.

مهدی طارمی همچنان پنالتی می گیرد و گل هم می زند

مهدی طارمی در بازی پیش فصل بار دیگر هنر پنالتی گرفتن و گل کردن آن را به رخ حریفان کشاند.

با این حال هوادران دو باشگاه اسپورتینگ و بنفیکا از عملکرد طارمی وحشت زده شده اند و بار ها در طول فصل علیه او موضع گیری کرده اند.در بازی مقابل موناکو هم باز طارمی توانست پنالتی دیگری بگیرد و تبدیل به گل کند تا بلافاصله موجی از ترس بین هواداران سایر تیم‌های پرتغالی در توییتر به راه افتاد و آنها از آغاز مجدد روند کسب پنالتی توسط طارمی حتی پیش از شروع فصل دچار استرس شوند.

مهدی طارمی همچنان پنالتی می گیرد و گل هم می زند2

فهرست