مهاجم پرسپولیس همیشه در وضعیت عجیبی وجود دارد. ناگهان در دربی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا گلزنی می‌کند، ولی بعضی وقت‌ها هم آنقدر ناآماده است و ضعیف کار می‌کند که یحیی گل‌محمدی حتی به عنوان بازیکن جانشین هم او را به زمین نمی‌فرستد. مهدی عبدی که متخصص گلزنی در بازی‌های دوستانه است، در اولین بازی دوستانه پرسپولیس قبل از شروع فصل موفق شد پوکر کند و 4 گل به شمس آذر بزند.

مهاجم پرسپولیس در وضعیتی همیشه عجیب2

مهاجم پرسپولیس مهدی عبدی، با وجود نیاز تیم به مهاجم هدف اما دور از ترکیب اصلی قرار دارد.

اما در سایر دیدار های ندارکاتی یک گل هم به ثمر نرساند.فصل پیش هم عبدی ناآماده بود تا جایی که در اکثر بازی ها او نیمکت نشین بود.در این فصل خیلی‌ها فکر می‌کردند بعد از جدایی پریرا، دیاباته و آل‌کثیر، فرصت برای بازی کردن این مهاجم پرسپولیس  بیشتر خواهد شد.

مهاجم پرسپولیس در وضعیتی همیشه عجیب1

اما در بازی نخست مقابل آلومینیوم اراک در نیم ساعت پایانی یحیی گل محمدی تصمیم گرفت که شهاب زاهدی را بیرون بکشد و بدون مهاجم هدف بازی را ادامه دهد.گل‌محمدی درحالی به عبدی بازی نداد که به شدت به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی است.مهاجمی که اگر جذب شود و به پرسپولیس بیاید، قطعا کار از این چیزی که هست برای عبدی سخت تر خواهد شد و به طور حتم فرصت کمی در طول فصل به این بازیکن مازنی خواهد رسید.

فهرست