مقصد بازیکنان چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی مشخص شده است.تاد بولی، مالک باشگاه لندنی، به‌تازگی به عربستان سفری داشته و در آنجا با مایکل امنالو، مدیر نیجریه‌ای لیگ حرفه‌ای عربستان، دیدار کرده است. گفته می‌شود دو طرف در این دیدار تاکید کردند که همکاری‌های نزدیکی در زمینه‌های مختلف از جمله تبادل بازیکن با هم داشته باشند.

مقصد بازیکنان چلسی در تابستان لیگ عربستان خواهد بود2

مقصد بازیکنان چلسی فقط می تواند لیگ عربستان باشد تا باشگاه از لحاظ مالی بتواند جبران کند.

چلسی به خاطر رعایت قوانین فیرپلی مالی باید شکاف بودجه ۱۰۵ میلیون یورویی‌اش را برطرف کند و لیگ عربستان مهم‌ترین گزینه برای چلسی است.تنها لیگی که می تواند به این مورد چلسی کمک کند لیگ عربستان است.اکنون روملو لوکاکو، کپا آریزابالاگا، رحیم استرلینگ، مارک کوکورلا، آرماندو بروهی و تروو چالوبا بازیکنانی‌اند که احتمالا در تابستان راهی عربستان خواهند شد.

مقصد بازیکنان چلسی در تابستان لیگ عربستان خواهد بود

چلسی پیش از این انگولو کانته (الاتحاد)، کالیدو کولیبالی (الهلال) و ادوارد مندی (الاهلی) را به تیم‌های عربستان واگذار کرده بود.چلسی در آشفتگی مطلق قرار دارد و هوادارانش در روزهای اخیر به‌شدت علیه تاد بولی و مائوریتسیو پوچتینو شعار سر دادند. به نظر می‌رسد تاد بولی هیچ طرحی برای باشگاه ندارد. رویکرد نامنظم چلسی باعث شده است که آنها اشتباهات اساسی در ماه های اخیر داشته باشند.

مقصد بازیکنان چلسی در تابستان لیگ عربستان خواهد بود1

فهرست