مسی نیامده در لیگ آمریکا تمامی بلیت های بازی اینتر میامی فروخته شد. بعد از انتشار خبر بالا رفتن احتمال انتقال لئو مسی به اینترمیامی تاریخ کوتاه این تیم آمریکایی متحول شده است. گزارش‌ها حاکی است مسی امروز تصمیم گرفته به جای بازگشت به بارسا یا پیوستن به الهلال راهی آمریکا شده و پیراهن اینترمیامی را به تن کند.این خبر کافی بود تا سیل تقاضا برای خرید بلیت‌های مسابقات اینترمیامی به درگاه‌های اینترنتی فروش بلیت در آمریکا سرازیر شود.

مسی نیامده تمامی بلیت ها فروخته شد2

مسی نیامده هوادارانش تمامی بلیت های بازی ابتدایی او را در اینتر میامی خریدند.

تا جایی که حتی بلیت‌های یکی از مسابقات این تیم، دیدار دوستانه با کروز آزول، که روز 21 جولای برگزار می‌شود تا این لحظه کاملا فروخته شده و دیگر بلیتی برای خرید وجود ندارد.علت هجوم هواداران ستاره آرژانتینی به بلیت دیدار دوستانه اینترمیامی و کروز آزول این است که به نظر می‌رسد این بازی که در اواخر جولای برگزار می‌شود اولین بازی لئو با پیراهن تیم جدیدش باشد.

مسی نیامده تمامی بلیت ها فروخته شد

بالاخره مسی با قراردادی به ارزش 50 هزار یورو سالیانه به تیم دیوید بکام پیوست.علت هجوم هواداران ستاره آرژانتینی به بلیت دیدار دوستانه اینترمیامی و کروز آزول این است که به نظر می‌رسد این بازی که در اواخر جولای برگزار می‌شود اولین بازی لئو با پیراهن تیم جدیدش باشد.

مسی نیامده تمامی بلیت ها فروخته شد1

فهرست