مسی از طریق دو شرکت قدرتمند تجاری دستمزد هنگفتی را در لیگ آمریکا بدست خواهد آورد.جزئیات قرارداد لیونل مسی با اینترمیامی مشخص شد و این مهاجم فوق ستاره ۱۵۰ میلیون دلار را تنها به عنوان دستمزد دریافت خواهد کرد. مهاجم آرژانتینی در اوایل این ماه با نادیده گرفتن پیشرفت‌های باشگاه سابقش بارسلونا و ثروت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان برای پیوستن به باشگاه نوپای دیوید بکام در MLS، دنیای ورزش را شگفت‌زده کرد. این بازیکن ۳۵ ساله تاکنون تمام دوران حرفه‌ای خود را در اروپا گذرانده، اما نقل مکان به ایالات متحده به او این امکان را می‌دهد که سال‌های گرگ و میش زندگی حرفه‌ای خود را در شهر ساحلی و دور از هیاهو بگذراند.

مسی از طریق اپل و آدیداس قرارداد سودآوری را بسته است

مسی از طریق درآمدزایی از جانب دو شرکت قدرتمند تجاری به فوتبال آمریکا نقل مکان کرد.

لیونل با وجود پیشنهاد باشگاه عربستانی اما به لیگ آمریکا آمد تا شنان دهد این انتقال کمتر از فوتبال عربستان برای او سود آور نمی باشد.همانطور که قبلا توسط نشریه اتلتیک توضیح داده شد، قراردادهای تقسیم درآمد نیز با غول‌های تجاری مانند آدیداس و اپل منعقد شده است.

مسی از طریق اپل و آدیداس قرارداد سودآوری را بسته است2

در مورد آدیداس تصور می‌شود که مسی پس از امضای قرارداد، بخشی از پولی را که از طریق فروش کالا به دست می‌آید، دریافت خواهد کرد.مسی قبلا در مصاحبه‌ای با نشریات موندو دپورتیوو و اسپورت بارسلونا، تصمیم خود را برای رفتن به ایالات متحده توضیح داد و گفت: «تصمیم گرفته‌ام که به میامی بروم. هنوز ۱۰۰ درصد کار تمام نشده است. من چیزهایی را از دست دادم اما ما تصمیم گرفتیم به مسیر ادامه دهیم. اگر رفتن به بارسلونا درست نشد، می‌خواستم اروپا را ترک کنم، کانون توجه را ترک کنم و بیشتر روی خانواده‌ام تمرکز کنم.»

مسی از طریق اپل و آدیداس قرارداد سودآوری را بسته است1

فهرست