مربی جدید تیم ملی که اهل کشور ایتالیا می باشد توسط سرمربی تیم به بازیکنان معرفی شد.آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی، به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم ملی به بازیکنان معرفی شد.

مربی جدید تیم ملی به بازیکنان معرفی شد1

مربی جدید تیم ملی اهل کشور ایتالیا می باشد و تجربه حضور در دو جام ملت های اروپا و یک جام جهانی را در کارنامه مربیگری خود دارد.

امیر قلعه‌نویی با اشاره به سوابق مانیکونه، برای او و دیگر اعضای تیم ملی در مأموریت پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد. آنتونی مانیکونه؛ متولد ٢٧ اکتبر ١٩۶۶ حالا جدیدترین عضو کادر تیم ملی است و پس از حضور هفت ساله در کادر فنی تیم ملی سوییس، حضور در تیم ملی ایران دومین تجربه ملی مربیگری او به شمار می‌رود.این مربی 56 ساله است و پیش از این در تیم‌های اینترمیلان (جوانان)، لاتزیوی ایتالیا، تیم ملی سوییس و بوردوی فرانسه مربیگری کرده و قرار است به عنوان دستیار، نقشی که پیش از این در تیم‌های مطرح فوتبال اروپا داشته، در تیم ملی ایران و با هدایت امیر قلعه‌نویی نیز بر عهده بگیرد.

مربی جدید تیم ملی به بازیکنان معرفی شد

حضور در دو جام ملت‌های اروپا در سال‌های ٢٠١۶ و ٢٠٢٠ و همچنین جام جهانی ٢٠١٨ تجربه لازم را برای این مربی به وجود آورده است.نکته جالب این انتخاب تقلب قلعه نویی از روی دست مجیدی است که او با آوردن مربی ایتالیایی موفق شد در لیگ بدون شکست با استقلال قهرمان شود.

مربی جدید تیم ملی به بازیکنان معرفی شد2

فهرست