لیست خرید اوسمار سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شده است.نخستین اقدام سرمربی جذب یک دروازه بان می باشد که میدان دیده و با تجربه باشد.در چند بازی او به امیررضا رفیعی اعتماد کرد عملکرد او هم بد نبود اما در جام حذفی مقابل آلومینیوم نتوانست مانع حذف تیمش شود.

لیست خرید اوسمار برای فصل آینده لو رفت1

لیست خرید اوسمار برای فصل آینده با توجه به نیازهای تیم مشخص شد.

جذب یک مدافع چپ هم مورد نظر سرمربی برزیلی می باشد.در نیم‌فصل عبدالکریم حسن به تیم اضافه شد اما تا روز های خوبش در السد فاصله دارد. ضمن اینکه عبدالکریم به یک رقیب مطمئن و همسطح خودش نیاز دارد.اوسمار وضعیت عزت‌اللهی و نوراللهی را هم زیر نظر دارد.او به دنبال جانشینی برای میلاد سرلک می باشد که مانند این بازیکن غیر از توانایی بالای بازیسازی دونده و جنگنده باشد . سعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی بازیکنانی هستند که پرسپولیس در تابستان وضعیت آنها را برای بازگشت به فوتبال ایران بررسی خواهد کرد.

لیست خرید اوسمار برای فصل آینده لو رفت

مهم‌ترین خواسته اوسمار جذب مهاجم قد بلند و سر زن می باشد.اوسمار هم مانند یحیی روی شهریار مغانلو نظر کاملا مساعدی برای تقویت خط حمله تیمش دارد. حتی رضا اسدی هم بازیکنی است که او برای پست مهاجم نوک تیمش می‌پسندد.
اوسمار خواهان حفظ عیسی آل‌کثیر هم هست؛ بازیکنی که قراردادش با پرسپولیس به‌زودی به پایان می‌رسد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس در زمستان در نظر داشت ویلن موتا، مهاجم برزیلی بانکوک یونایتد تایلند را به خدمت بگیرد که درویش با این مساله مخالفت کرد؛ بازیکنی که هنوز هم در لیست خرید اوسمار است و می‌تواند یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش باشد.

فهرست