قلعه نویی در چیدن  ترکیب دفاعی تیم ملی در بازی با اردن از نفرات جدید استفاده کرد.با وجود اینکه تیم ملی با نتیجه 3_1 اردن را شکست داد اما عملکرد دفاعی تیم ضعیف و نا هماهنگ بود.استفاده از شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان جدید ترین ترکیب عمق دفتع تیم ملی بود.اردن رقیب خیلی قدرتمندی برای ما نبود اما در نیمه دوم آنها از در و دیوار روی دروازه ایران توپ می‌ریخت و انواع و اقسام موقعیت‌های گلزنی را به‌وجود می‌آورد.

قلعه نویی در چیدن ترکیب دفاعی تیم ملی تردید دارد2

قلعه نویی در چیدن ترکیب دفاعی هنوز مطمئن نمی باشد.

آنها در میانه‌های نیمه دوم به گل رسیدند و در واپسین لحظات مسابقه حتی صاحب ضربه پنالتی هم شدند؛ هرچند با خوش‌شانسی محض ایران، این توپ از دست رفت.قلعه نویی قول داد مشکلات ساختار دفاعی، ارزیابی و رفع خواهد شد؛ اما پرسش اینجاست که چقدر می‌توان به تحقق چنین وعده‌ای خوش‌بین بود؟ ما از قرقیزستان و افغانستان هم گل خورده‌ایم و اگرچه در بازی با ازبکستان کلین‌شیت کردیم، اما به‌شدت تحت فشار بودیم.

قلعه نویی در چیدن ترکیب دفاعی تیم ملی تردید دارد1

همان زمان باید این مسائل دیده می‌شد و سراغ رفع آن می‌رفتند. نگرانی بزرگ اما این است که آنقدر با این تیم‌های ضعیف بازی کنیم که سر یک بزنگاه مهم، در مواجهه با یک رقیب قدر، با سیلی تلخ و آبدار حقیقت به هوش بیاییم. آن روز دیگر مجالی برای جبران وجود نخواهد داشت.

قلعه نویی در چیدن ترکیب دفاعی تیم ملی تردید دارد

فهرست