قرارداد 4 بازیکن بایرن مونیخ در پایان فصل به پایان خواهد رسید.نخستین بازیکن مانویل مویر با تجربه می باشد. البته خیلی چیزها به این بستگی دارد که بازگشت او پس از شکستگی پایش چگونه پیش برود. بازگشت کاپیتان ۳۷ ساله به فوتبال در اولویت قرار دارد بنابراین گفته می‌شود عجله‌ای برای تمدید وجود ندارد. به نظر می‌رسد بایرن در تابستان قرارداد نویر را برای یک سال دیگر تمدید می‌کنددومین نفر هم قرارداد توماس مولر کهنه کار نیز تا سال ۲۰۲۵ احتمالا تمدید می‌شود. قرار است از چند ماه دیگر سران بایرن مذاکرات با این ملی پوش ۳۴ ساله را شروع کنند.

قرارداد 4 بازیکن بایرن مونیخ آخر فصل به پایان می رسد1

قرارداد 4 بازیکن بایرن مونیخ در پایان فصل به پایان می رسد و2 بازیکن تمدید و 2 بازیکن از این تیم جدا می شوند.

اریک ماکسیم چوپوموتینگ و بونا سار هر دو احتمالا در تابستان از بایرن جدا خواهند شد. در مورد دومی تقریباً همه چیز قطعی است. این مدافع راست از زمان انتقالش در سال ۲۰۲۰ هرگز نقش مهمی در بایرن ایفا نکرده است. تابستان برای این بازیکن ۳۱ ساله مهم خواهد بود و باید دید او چه تصمیمی خواهد گرفت.

قرارداد 4 بازیکن بایرن مونیخ آخر فصل به پایان می رسد

با حضور هری کین در خط حمله چوپوموتینگ ۳۴ ساله فرصت بازی کردن نداشت و اکثرا نیمکت نشین بوده است.به دلیل درخشش ماتیس تل جوان، بایرن حتی ممکن است در زمستان قصد فروش این بازیکن را داشته باشد.
بایرن مونیخ با ۱۷ امتیاز بعد از بایر لورکوزن و اشتوتگارت در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و باید در دیدار بعدی شنبه به مصاف ماینتس خواهد رفت و در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت.

فهرست