صیادمنش مهاجم ایرانی باشگاه هال سیتی که به صورت قرضی از باشگاه فنر باغچه در این تیم انگلیسی بازی می کند.در حالی که شنیده می‌شود باشگاه ایرانی استقلال می‌خواهد اللهیار را به ترکیب خود اضافه کند، گفته می‌شود که این مهاجم به دلیل اینکه نمی‌تواند در هال سیتی فرصت بازی پیدا کند، نظرش نسبت به این انتقال مثبت است.

صیادمنش با استقلال توافق کرده است!1

صیادمنش برای حضور در استقلال اعلام آمادگی کرده است.

آنگونه که fotospor نوشته است، “اللهیار در حال بازگشت به تیمی است که درخشش در فوتبال حرفه‌ای خود را از آنجا آغاز کرده چرا که او نتوانسته است آنچه را که از وی انتظار می‌رفت، ارائه دهد”. طبق ادعای این رسانه، مهاجم سابق آبی پوشان  قصد دارد به استقلال بازگردد.تیم آجون ایلیجالی به فکر انتقال قرضی صیادمنش به باشگاه ایرانی است تا اللهیار فرصت بازی بیشتری پیدا کند و فرم خود را به دست آورد. انتظار می‌رود این توافق در ژانویه تکمیل و به رسانه اعلام شود.

صیادمنش با استقلال توافق کرده است!2

گزارش این رسانه ترکیه‌ای در حالی به پایان می‌رسد که این انتقال به استقلال غیرممکن است چرا که طبق قوانین امسال لیگ برتر، هیچ بازیکن لژیونری نمی‌تواند به‌صورت قرضی به فوتبال ایران بازگردد و بازگشت صیادمنش تنها در صورتی شدنی است که انتقال او دائمی باشد.

فهرست