شکایت از رئال  مادرید به دلیل سلب آرامش و ایجاد مزاحمت برای همسایگان ورزشگاه سانتیاگو برنابئو صورت گرفته است.بر اساس این خبر از خوسه آنخل سانچس مدیراجرایی باشگاه رئال مادرید و یکی از مغزهای متفکر پشت موفقیت‌های سال‌های اخیر این باشگاه نیز متهم ردیف اول می باشد.

سانچس علاوه بر ایفای نقش مدیراجرایی باشگاه رئال مادرید، مسئول اصلی پروژه نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که در بر گیرنده یکسری عملیات عمرانی در اطراف ورزشگاه نیز می باشد.به همین علت این مدیر تحت پیگرد حقوقی قرار گرفته است.

شکایت از رئال مادرید و مدیر اجرایی باشگاه انجام شده است2

شکایت از رئال مادرید برای سلب آرامش و ایجاد مزاحمت به دلیل پروژه ساخت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از جانب همسایگان ورزشگاه انجام شده است.

رئالی‌ها از نزدیک به دو سال قبل پروژه نوسازی ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو را آغاز کرده اند. یکی از اهداف اصلی اجرای این پروژه کسب درآمد بیشتر از محل برگزاری رویدادهای غیرفوتبالی همچون کنسرت‌ها و مسابقات ورزشی بدون آسیب رسیدن به چمن ورزشگاه بوده که به نظر می‌رسید محقق نیز شده باشد، چرا که از پایان فصل گذشته، خانه کهکشانی‌ها به محلی برای برگزاری کنسرت‌های متعدد تبدیل شده است.

شکایت از رئال مادرید و مدیر اجرایی باشگاه انجام شده است

این رویدادها اما دردسرهایی برای همسایگان سانتیاگو برنابئو به همراه داشته که مهمترین آنها آلودگی صوتی بوده و موجب شکایت از رئال مادرید  است.در هفته‌های اخیر نیز دو مورد شکایت رسمی از این باشگاه به دیوان عدالت اروپا ارائه شده بود که متعاقب آنها قهرمان فصل گذشته اروپا متعهد شد تعداد کنسرت‌هایی که در برنابئو میزبانی می‌کند، از ۲۰ مورد در سال فراتر نرود. علاوه بر این رئالی‌ها به استفاده از ورقه‌های مخصوص جذب صدا در اطراف ورزشگاه برای کاهش آلودگی صوتی ملزم شده‌اند که البته مشخص نیست نصب آنها به چه میزان می‌تواند از خروج صدا از ورزشگاه جلوگیری کند.

شکایت از رئال مادرید و مدیر اجرایی باشگاه انجام شده است1

فهرست