شکارچی جام ها در سن 23 سالگی موفق شده است 14جام بدست آورد. خولیان آلوارس، مهاجم منچسترسیتی و تیم ملی آرژانتین، در رادار رئال مادرید قرار گرفته است. این در حالی است که آلوارس تا سال ۲۰۲۸ با سیتیزن‌ها قرارداد دارد.

شکارچی جام ها قصد جدایی از سیتی را ندارد2

شکارچی جام ها خولیان آلوارس جوان از رئال مادرید پیشنهاد دریافت کرده است.

خولیان آلوارس جوان در صحبت‌هایی درباره آینده کاری خود گفت: حقیقت این است که من در منچسترسیتی بسیار خوشحالم. من بیش از یک سال است که در باشگاه هستم و از آنچه توانسته‌ایم به دست آوریم بسیار راضی هستم. کادرفنی و بازیکنان از همان ابتدا خیلی به من کمک کردند. من به عنوان یک بازیکن خیلی در سیتی پیشرفت کردم و بنابراین اینجا خوشحالم. البته من می‌خواهم به رویاپردازی ادامه دهم و عناوین بیش‌تری کسب کنم. اکنون هدف ما رقابت و تلاش برای کسب همه جام‌های ممکن است.

شکارچی جام ها قصد جدایی از سیتی را ندارد1

این بازیکن آرژانتینی در حال حاضر ۱۴ قهرمانی در دوران حرفه‌ای خود دارد، شش عنوان با ریورپلاته، سه عنوان با تیم ملی آرژانتین و یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی در سوپر جام، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها. مهاجم منچسترسیتی به اولین بازیکن جهان تبدیل شد که در یک فصل قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر شد. آلوارس ۲۳ ساله فصل قبل ۴۹ بازی برای منچسترسیتی در تمام رقابت‌ها انجام داد و ۱۷ گل و چهار پاس گل به ثمر رساند.

شکارچی جام ها قصد جدایی از سیتی را ندارد

فهرست