رونالدو
سولسشر: رونالدو باعث ایجاد تنش در تیم شد

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، اعتراف کرد که بازگرداندن کریستیانو رونالدو به این باشگاه در سال 2021، تصمیم اشتباهی بود. سولسشر در مصاحبه ای با The Athletic گفت: “این تصمیمی بود که رد کردن آن بسیار دشوار بود و احساس کردم باید آن را بگیریم، اما اشتباه از آب درآمد.”

رونالدو در اولین فصل بازگشت خود به یونایتد، در تمام رقابت ها 24 گل به ثمر رساند، اما به زودی مشکلاتی ایجاد شد و او پس از مصاحبه ای جنجالی و بدون مجوز که در آن از سرمربی اریک تن هاخ انتقاد کرد، در شرایط تلخی این باشگاه را ترک کرد. سولسشر که در اولین دوره حضور رونالدو در یونایتد با او همبازی بود، این بازیکن پرتغالی را به باشگاه بازگرداند، اما پس از نتایج ضعیف، در نوامبر 2021 از سمت سرمربیگری اخراج شد.

سرمربی نروژی در مصاحبه خود گفت که بازگرداندن رونالدو تصمیمی بود که به دلیل شرایط خاص آن زمان گرفته شد. او گفت که یونایتد در آن زمان به یک گلزن بزرگ نیاز داشت و رونالدو یکی از بهترین گلزنان جهان است.

با این حال، سولسشر گفت که بازگرداندن رونا لدو در نهایت به ضرر تیم بود. او گفت که این تصمیم باعث ایجاد تنش در تیم شد و به مشکلات موجود دامن زد.

سولسشر گفت: “وقتی یک گروه دارید، به همه نیاز دارید که در یک جهت حرکت کنند. وقتی کارها خوب پیش نرفت، می توانستید ببینید که بازیکنان و منیت های خاصی بیرون آمدند.”

بازگرداندن رونالدو به منچستریونایتد یکی از جنجالی ترین اتفاقات نقل و انتقالات فوتبال در سال 2021 بود. این تصمیم در ابتدا با استقبال هواداران یونایتد مواجه شد، اما در نهایت به یکی از دلایل ناکامی این تیم در فصل گذشته تبدیل شد.

فهرست