ستاره های دنیای فوتبال مورد توجه تیم های عربستانی قرار گرفته اند.شاید پس از حضور رونالدو در النصر سایر تیم های مدعی در لیگ عربستان به دنبال جذب بازیکنان بزرگ می باشند.لیونل مسی، آنخل دی ماریا و سرخیو بوسکتس با پیشنهادی ۵۰۰ میلیون یورویی در راه الهلال هستند، در حالی که کریم بنزما را الاتحاد می‌خواهد.در مورد پیوستن مسی به الهلال هرروز یک شایعه و خبر جدید منتشر می شود.فلیکس دیاس سردبیر روزنامه مارکا، مهمان تلفنی برنامه ملعب از شبکه SBC عربستان بود.

ستاره های دنیای فوتبال در لیگ حرفه ای عربستان1

ستاره های دنیای فوتبال مورد توجه تیم های عربستانی

بخش اصلی صحبت‌های دیاس درخصوص آینده کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود. او در این باره گفت: «پدر مسی و اطرافیانش می‌گویند بازگشت لئو به بارسلونا پیچیده است. پاریس تا چند روز دیگر خبر جدایی مسی را اعلام می‌کند و بعد از آن او نظر نهایی خود را به باشگاه عربستانی الهلال اعلام می‌کند.»

ستاره های دنیای فوتبال در لیگ حرفه ای عربستان2

دیاس در ادامه با اطمینان از پیوستن فوق ستاره پاریس به تیم عربستانی گفت: «من ۱۰۰ درصد مطمئن هستم که او به الهلال خواهد آمد. همان‌طور که در جریان انتقال رونالدو به النصر، مطمئن بودم که او راهی عربستان خواهد شد.». سردبیر مارکا از برنامه‌های این تیم برای جذب ستارگان دنیای فوتبال خبر داد و گفت: «مسی به همراه دی‌ماریا راهی الهلال می‌شود. من اطمینان دارم که لئو به بارسلونا بازنخواهد گشت. بوسکتس نیز آنها را در الهلال همراه می‌کند. پیشنهاد تیم سعودی به این بازیکنان ۵۰۰ میلیون یورو است.»او در مورد بنزما هم گفته است که این بازیکن پیشنهادی از الاتحاد دارد.

ستاره های دنیای فوتبال در لیگ حرفه ای عربستان

فهرست