ستاره عراقی تیم منچستریونایتد در فصلی که گذشت فرصت بازی کردن پیدا نکرد.اریک تن هاخ برای دومین فصل حضورش در منچستر برنامه ریزی می کند.او در فصل گذشته مقام سوم لیگ برتر را به دست آورد و باعث شد تا یونایتد به لیگ قهرمانان باز گردد.

ر

او همچنین اولین جام بزرگ یونایتد را در شش سال گذشته با قهرمانی در جام کارابائو (جام اتحادیه) به دست آورد.سرمربی هلندی برای تقویت تیمش وارد بازار نقل و انتقالات شده است.یونایتد پیشنهادی ۴۰ میلیون پوندی به چلسی برای میسون مونت داده است و بعد از ناکامی در خرید هری کین پیشنهادی برای راسموس هویلوند، مهاجم آتالانتا ارائه داده است.

ستاره عراقی یونایتد در آستانه جدایی2

ستاره عراقی یونایتد جایی در برنامه های تاکتیکی تن هاخ ندارد.

از طرفی بازیکنانی مانند اریک بایی، الکس تلس، دین هندرسون و دانی فان‌دبیک همگی در تابستان امسال ترک خواهند کرد.یکی دیگر از بازیکنان جوانی که گفته می‌شود یونایتد را ترک خواهد کرد، زیدان اقبال، هافبک جوان این تیم است. این بازیکن ۲۰ ساله تابستان گذشته ۵ بازی از ۶ بازی تدارکاتی یونایتد را به میدان رفت ولی در لیگ برتر فرصتی برای بازی نداشت.به احتمال فراوان این ستاره عراقی تابستان از این تیم جدا خواهد شد.اقبال که در منچستر به دنیا آمده است، پیش از این سه بازی ملی برای تیم بزرگسالان عراق انجام داده است. او فقط یک بازی در بزرگسالان برای یونایتد انجام داده است و در دسامبر ۲۰۲۱ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

ستاره عراقی یونایتد در آستانه جدایی1

فهرست