رکورد هایی که مسی می تواند در جام جهانی بدست آورد می تواند او را دست نیافتنی در ادوار جام جهانی کند.مسی تاکنون 19 بازی با پیراهن تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی حاضر شده و تنها بازیکنی از این حیث از او بالاتر است لوتار ماتیوس آلمانی است که با 25 بازی بیشترین بازی با پیراهن یک تیم ملی در جام جهانی می باشد.حال مسی باید با آلبی سلسته (لقب تیم ملی فوتبال آرژانتین و به معنای بازیکنان آرژانتینی است) به فینال برسد تا امسال جایگاه اول این لیست را به خود اختصاص دهد.

رکورد هایی که مسی می تواند در جام جهانی به آنها برسد2

مارادونا و باتیستوتا دو آرژانتینی می باشند که بیشتر از مسی در سه جام جهانی گلزنی کردند که در صورتیکه مسی در قطر گلزنی کند به اولین آرژانتینی تبدیل می شود که در چهار جام جهانی گل زنی کرده است.

رکورد هایی که مسی می تواند در جام جهانی به آنها برسد1

رکورد هایی که مسی در جام جهانی بزند دیگر دست نیافتنی خواهد شد.

قبل از مسی فقط میروسلاو کلوزه موفق به زدن 17 گل در 4 دوره جام جهانی برترین گلزن این رقابت ها می باشد. مسی که دارای ۱۲ گل زده است، باید برای تصاحب جایگاه کلوزه و بدست آوردن رکورد هایی، تنها با پیروزی به نیمه‌نهایی برسد، چیزی که پیچیده به نظر می‌رسد؛ اما غیرممکن نیست.تنها گکاپیتانی که بیشتر از مسی بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته است رافائل مارکز مکریکی می باشد که 17 بار این کار را انجام داده و مسی 12 بار و برای رسیدن به رکورد کاپیتان سابق مکزیک او باید تا نیمه نهایی در قطر حضور داشته باشد.

رکورد هایی که مسی می تواند در جام جهانی به آنها برسد

فهرست