رونالدو برای خرید یک فراری خاص حدود دوسال پیش به همراه آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس و جان الکان، رئیس اکسور و رئیس فراری، با هلیکوپتر به مارانلو رفت. Exor شرکت هلدینگی است که توسط خانواده آنیلی اداره می شود و یوونتوس و فراری را کنترل می کند.در آن زمان کریستیانو یک فراری مونزا SP۱ قرمز رنگ خریداری کرده است که ارزش آن ۱.۹۵ میلیون دلار است و فقط با دعوتنامه قابل خرید است.

رونالدو برای خرید ماشین لاکچری فراری تمرین را رها کرد2

رونالدو برای خرید یک فراری خاص با رئیس یوونتوس به کارخانه فراری رفت.

سایر افرادی که برای خرید این خودرو دعوت شده اند عبارتند از زلاتان ابراهیموویچ ( منتقد و دشمن همیشگی کریس) که برای آث میلان بازی کرده‌است.فراری با ارایه مونزا SP۱ و SP۲ کلاس جدیدی به نام آیکونا (Icona) را بنیانگذاری کرده، این کلاس مدل های فوق العاده خاص را در بر خواهد گرفت. فراری ادعا می کند که به واسطه استفاده گسترده از فیبر کربن، محصولات جدید این کمپانی از لحاظ نسبت قدرت به وزن در میان تمامی اتومبیل های دو نفره پیشتاز هستند.

رونالدو برای خرید ماشین لاکچری فراری تمرین را رها کرد

بد نیست اشاره کنیم SP۱ و SP۲ به ترتیب وزنی برابر با ۱۵۰۰ و ۱۵۲۰ کیلوگرم دارند، البته فراری آپشنی را در نظر گرفته که در صورت سفارش، بخش های غیر ضروری حذف شده و از وزن مدل ها کاسته می شود.مونزا SP۱ و SP۲ بر اساس مدل محبوب و پرطرفدار ۸۱۲ سوپرفست شکل گرفته و از قوای محرکه ای مشترک بهره می برند.این ماشین برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت این دو به ۷.۴ ثانیه زمان نیاز داشته و قادر هستند در مسیر مستقیم مرز سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را پشت سر بگذارند.

رونالدو برای خرید ماشین لاکچری فراری تمرین را رها کرد1

فهرست