دمارای گری
دمارای گری از اورتون ناراضی است

شان دایچ ناچار شد “حقیقت” را دربارهٔ دمارای گری اِدایِه کند، بعد از اینکه وینگر این تیم ادعا کرد که سرمربی اورتون به او احترام نمی‌گذارد. گری در این فصل بازی نکرده است، و دایچ  ادعا می‌کند که این بازیکن بعد از اینکه به عربستان سعودی و فولهام لینک شد، نمی‌خواست تمرین کند.

با این حال، هیچ انتقالی قبل از ددلاین  پنجره نقل و انتقالات اروپا- ددلاین عربستان سعودی روز پنجشنبه است – انجام نشد، اما بعد از اینکه دمارای گری دوباره برای تساوی 2-2 مقابل شفیلد یونایتد در ترکیب قرار نگرفت، او به اینستاگرام رفت تا شکایت خود را ابراز کند و نوشت: “بازی کردن برای کسی که به عنوان یک شخص به تو احترام نمی‌گذارد، خیلی دشوار است.”

دایچ اکنون اقدام غیرمعمولی را انجام داده و در مصاحبه‌ای با رسانه‌های باشگاهی به این موضوع پرداخته است. او گفت: “این یک اتفاق ناگوار است زیرا من سعی می‌کنم کارهای خود را در داخل باشگاه انجام دهم. فکر می‌کنم در این مورد، پاسخ دادن درست است.”

گری روشن کرد که او فکر می‌کرد در حال انتقال (از اورتون) است و به ما گفت که انتقال انجام شده است، که شنیدن این حرف از یک بازیکن جالب بود.

ما به دمارای گری یادآوری کردیم که حقیقت این است که هیچ انتقالی بدون موافقت این باشگاه انجام نمی‌شود.

ما از این بازیکنان مراقبت می‌کنیم؛ ما به همه روش‌های مختلف مراقبت از آنها نگاه می‌کنیم: سلامت روان و رفاه مهم است، تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها، و فیزیکی.

وقتی به چنین زمانی می‌رسد، می‌گویید: “خب، یک دقیقه صبر کنید. شما واضح کردید که نمی‌خواهید تمرین کنید، نمی‌خواهید اینجا باشید، و همچنین گفتید که یک انتقال انجام شده است.”

ما گفتیم که این یک انتقال انجام شده نیست زیرا این باشگاه مهم‌ترین است. این باشگاه تصمیمات مربوط به آینده شما به عنوان بازیکنان را خواهد گرفت و نه برعکس.

من فکر می‌کنم درست است که به هوادارانمان اطلاع دهیم که این حقیقت است.”

 

فهرست