درخشش ستاره های مازاد پرسپولیس در تیم هایشان باعث شده تا انگشت اتهام و عدم نتیجه گیری تیم به سوی سرمربی برگردد.در فوتبال می تواند موفقیت تیم به نام سرمربی نوشته شود و در طرف مقابل هم مسئولیت ناکامی‌ها را نیز به نام او نوشت.یحیی گل محمدی پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان باز هم مقصر اصلی روند نزولی پرسپولیس معرفی شد.

درخشش ستاره های مازاد صدای هواداران را در آورده است

درخشش ستاره های مازاد پرسپولیس نشان دهنده اشتباه یحیی از اعلام نام این بازیکنان بوده است

تغییر تاکتیک عجیب و غیر منتظره یحیی در بازی مقابل استقلال خوزستان که ناگهان سیستم دفاعی‌اش را از ۴دفاع به ۳مدافع تغییر داد و ناهماهنگی بین بازیکنان سرخپوش، روی هر ۲گل تیم حریف به‌شدت به چشم می‌خورد. عجیب اینکه یحیی غیراز ۳مدافع مرکزی، ۲هافبک دفاعی را هم در ترکیب تیمش قرار داده بود تا منهای گلر، کلا فقط ۵نیروی تهاجمی برایش باقی مانده باشد؛ آن هم مقابل قعرنشین جدول رده‌بندی!

درخشش ستاره های مازاد صدای هواداران را در آورده است1

مطمئنا سیستم دفاعی مقابل تیم آخر جدول نمی تواند منجر به پیروزی شود.دیگر اتفاقی که این روزها فشار را روی یحیی بیشتر کرده، درخشش ستاره های  مازاد او در سایر تیم‌هاست.رضا اسدی بازیکنی بود که یحیی از او نتواسنت در پست درستی استفاده کند اما پاکو خمس بهترین پست را برای او در نظر گرفت و یک مهاجم زهر دار به فوتبال ایران معرفی کرد.رامسن رضاییان در تیم مورایس با رضاییان تیم یحیی زمین تا آسمان فرق دارد.حتی مهدی عبدی در تراکتور احیا شده و کسی نمی‌داند در اوج قحطی مهاجم سرخپوشان چرا چنین بازیکنی باید مفت و مجانی قرض داده شود. در همین تیم، سیامک نعمتی نیز به‌تدریج فیکس شده؛ آیا واقعا سطح فنی او خیلی از سعید صادقی پایین‌تر بود؟ همین سوالات است که هواداران را زجر می‌دهد و باعث شده گل‌محمدی در مواجهه با منتقدان کاملا تنها بماند.

درخشش ستاره های مازاد صدای هواداران را در آورده است2

فهرست