درآمد ستاره نروژی سیتیزن ها پس از پیوستن به این تیم اعلام شد.تابستان گذشته هالند با قراردادی به ارزش ۵۱ میلیون پوند از بوروسیا دورتموند به سیتی پیوست.هالند نقش مهمی در تیمش برای فصل قبل ایفا کرد. سیتی با قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا یک سه گانه تاریخی را به دست آورد. از زمان کسب این جام‌ها، علاوه بر دستمزد خود پاداش‌هایی به درآمد ستاره نروژی اضافه شده است که گفته می‌شود ۳۷۵ هزار پوند در هفته است.

درآمد ستاره نروژی از زمان پیوستنش به منچستر سیتی

درآمد ستاره نروژی در منچستر سیتی حدود 375 هزار پوند در هفته می باشد.

طبق گزارش سان، هالند برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا ۲ میلیون پوند پاداش دریافت کرد. علاوه بر این، گفته شده است که قهرمانی در جام حذفی ۳۵۰ هزار پوند اضافی برای هالند به همراه داشته است. همین رقم پس از گرفتن کفش طلای لیگ برتر نیز به حساب او واریز شده است.

درآمد ستاره نروژی از زمان پیوستنش به منچستر سیتی2

این مهاجم ۲۲ ساله بالاتر از هم تیمی خود کوین دی‌بروینه، هری کین از تاتنهام، مارکوس راشفورد از منچستریونایتد، کیران تریپیه از نیوکاسل و مارتین اودگارد و بوکایو ساکا از آرسنال به عنوان برترین بازیکن سال انتخاب شد تا یک فصل باورنکردنی برای او رقم بخورد. این بازیکن نروژی توسط مردم، کاپیتان‌های ۲۰ باشگاه لیگ برتر و هیاتی از کارشناسان فوتبال به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

فهرست