خلاصه یک انفجار در فوتبال ایران را می توان از شهر بوشهر شروع کرد.اولین حضور او به عنوان بازیکن حرفه ای در سال ۲۰۱۰ در شاهین بوشهر انجام شد. او بزرگ شده بوشهر، شهری با یکی از بنادر اصلی ایران در خلیج فارس است. در زمستان ۱۳۹۱ مجبور به انجام خدمت سربازی اجباری کشورش شد و همین امر باعث شد مدتی بیکار شود. او در پایان سال ۲۰۱۷ اختلاف حقوقی با باشگاه ریزه اسپور ترکیه داشت که منجر به محرومیت ۴ ماهه او شد.

خلاصه یک انفجار دیر هنگام در فوتبال ایران

خلاصه یک انفجار بازیکن فوتبال از شهر بوشهر شروع شده و به پورتو ختم شد.

او در ژانویه ۲۰۱۸ در سن ۲۷ سالگی با الغرافه قطر قرارداد امضا کرد.درخشش ستاره ایرانی در جام جهانی روسیه باعث شد که کارلوس کارواخال (مربی فعلی سلتا و در آن زمان مربی ریو آوه) در جذب این بازیکن تردید نکرد.او در اولین فصل حضورش در پرتغال، ۲۱ گل در تمام مسابقات به ثمر رساند و به عنوان بهترین گلزن لیگ معرفی شد.پس از درخشش در فصل اول حضور در لیگ پرتغال او با مبلغ 5 میلیون یورو به پورتو پیوست.او در حال حاضر ۷۲ گل در دو فصل و نیم به ثمر رسانده است و به رشد خود ادامه می دهد.

خلاصه یک انفجار دیر هنگام در فوتبال ایران2

طارمی مهاجمی است که خارج از محوطه جریمه نیز بلد است بازی کند، دوست دارد دفاع رقیب را به هم بزند و همه جا حاضر باشد. مهدی طارمی در ۳۰ سالگی به یکی از بهترین فرم‌های دوران فوتبالی خود رسیده است.باید منتظر ماند دید که خلاصه یک انفجار فوتبال ایران در کدام تیم ها به پایان خواهد رسید.

خلاصه یک انفجار دیر هنگام در فوتبال ایران1

فهرست