حقوق نجومی یورگن کلوپ در قراداد جدیدش با ردبول می تواند یکی از دلایل ثبول کردن این سمت از جانب این سرمربی آلمانی باشد.یورگن کلوپ به تازگی و به شکل بحث‌برانگیزی به عنوان رئیس جهانی فوتبال ردبول منصوب شد و کارش از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

حقوق نجومی کلوپ در ردبول مشخص شد

حقوق نجومی کلوپ در مجموعه رد بول می تواند دلیل اصلی این سرمربی با تجربه در سیستم مدیریتی باشد.

فلوین پلتنبرگ، خبرنگار اسکای اسپورت آلمان، جزئیات این قرارداد جدید را فاش کرده که نشان می‌دهد کلوپ بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو سالانه دریافت خواهد کرد.کلوپ همچنین یک توافق شفاهی دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت دریافت هر پیشنهاد مشخص، قراردادش را فسخ کند. با این وجود، گفته می‌شود او تنها به دنبال فرصتی برای سرمربی‌گری تیم ملی آلمان است و تمایلی به بازگشت به مربی‌گری در باشگاه‌های دیگر ندارد.

حقوق نجومی کلوپ در ردبول مشخص شد1

در فوتبال آلمان ردبول را قبول ندارند.به دلیل اینکه انتقادهای زیادی به این شرکت به خاطر سیستم چند باشگاهی و دور زدن قانون ۱+۵۰ می‌شود. کلوپ پیشتر مخالفت خود را با این مدل اعلام کرده و همین موضوع باعث شده برخی از هواداران دورتموند او را به شدت نقد کنند و حتی بگویند که کلوپ دیگر برای آنها مرده است.

حقوق نجومی کلوپ در ردبول مشخص شد2

کلوپ تا ژانویه ۲۰۲۵ مسئولیت خود را آغاز نخواهد کرد و در بیانیه‌اش اعلام کرد که این نقش پلتفرم مناسبی برای او است تا به یادگیری فوتبال ادامه دهد و ببیند چه چیزهایی در این ورزش مفید هستند.

فهرست