حضور شهاب زاهدی در لیگ ژاپن برای باشگاه پرسپولیس سودآور بوده است.شهاب زاهدی در خصوص حضور در جِی لیگ ژاپن اظهار داشت: اسم تیم من در ژاپن آویسپا فوکوئوکا است و مردم شهر فوکوئوکا بسیار مهربان هستند و از زمانی که من وارد ژاپن شده‌ام همیشه به من احترام گذاشته‌اند و برای آنها فرقی نمی‌کند که بازیکن هم ملیتی خودشان و یا خارجی باشد تحت هر شرایطی احترام می‌گذارند. هنوز در هتل هستم و حداقل تا ۱۲ روز دیگر هم باید در اینجا بمانم و پس از آن خانه جدیدم آماده خواهد شد.

حضور شهاب زاهدی در لیگ ژاپن برای پرسپولیس سود 300 هزار دلاری داشته است1

حضور شهاب زاهدی در لیگ ژاپن، نخستین حضور لژیونر فوتبال ایران در این لیگ بوده است.

زاهدی در رابطه با نحوه جدایی خود از پرسپولیس گفت: خیلی از کسانی که در رسانه‌ها فعالیت دارند دوست داشتند تا رابطه من با باشگاه و هواداران را خراب کنند. من از همان روز اولی که پیشنهاد دریافت کردم با مدیریت باشگاه در میان گذاشتم و اصلاً موضوعی نبود که یک دفعه رخ دهد. تا آخرین لحظه‌ای که پیراهن پرسپولیس را بر تن داشتم با جان و دل برای این تیم بازی کردم.

حضور شهاب زاهدی در لیگ ژاپن برای پرسپولیس سود 300 هزار دلاری داشته است

او در رابطه با میزان طلبی که به باشگاه پرسپولیس بخشیده است، گفت: من در فوتبال اصلاً مسائل مالی برایم اهمیت ندارد و ۷۰ درصد از باقی مانده قراردادم به علاوه مبلغی جداگانه بابت دریافت رضایت‌نامه به باشگاه پرسپولیس پرداخت کردم که در مجموع چیزی حدود ۳۰۰ هزار دلار می‌شد.

فهرست