حضور داوران اروپایی برای حضور در رقابت های لیگ عربستان در نظر گرفته شده است.میزان هزینه‌های یک لیگ غیراروپایی در تابستان گذشته بی‌سابقه بوده و فقط باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس پول بیشتری در بازار هزینه کردند. بازیکنانی مانند کریم بنزما، نیمار و انگولو کانته همگی به کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان پیوستند، در حالی که الهلال و الاتحاد در تلاش برای جذب کیلیان امباپه و محمد صلاح ناموفق بودند.نشریه تایمز گزارش می‌دهد که لیگ اکنون به دنبال جذب داوران برجسته از سراسر اروپا به صورت تمام‌وقت است.

حضور داوران اروپایی برای حضور در لیگ عربستان2

حضور داوران اروپایی همانند بازیکنان خارجی در حال شکل گیری می باشد.

این گزارش حاکی از آن است که از چندین مقام لیگ برتر و سایر لیگ‌های برتر اروپایی در مورد اینکه آیا علاقه‌مند به مهاجرت به این کشور خلیج‌فارس هستند یا خیر، سوال شد. در حال حاضر داوران خارج از کشور می‌توانند مسئولیت برخی بازی‌ها را بر عهده بگیرند و مایکل اولیور برای قضاوت بازی بین الهلال و النصر رونالدو در ماه آوریل ۳۰۰۰ پوند دریافت کرد.

حضور داوران اروپایی برای حضور در لیگ عربستان

ادعا شده که آنها مایل به ارائه دستمزدی به داوران هستند که ۱۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ پوندی که داوران تمام‌وقت در حال حاضر در انگلیس دریافت می‌کنند را ناچیز جلوه می‌دهد. گفته می‌شود که لیگ حرفه‌ای در برداشتن گام بعدی برای توسعه لیگ، با تعدادی از داوران برای استخدام تماس گرفته است.

حضور داوران اروپایی برای حضور در لیگ عربستان1

فهرست