حساسیت جام ملت های آفریقا در مرحله نیمه نهایی به اوج خود رسیده است. نیجریه با ویکتور اوسیمن قصد دارد به رکورد فوق العاده خود در جام ملت‌های آفریقا ادامه دهد و باید در نیمه نهایی، آفریقای جنوبی را شکست دهد. همچنین در دیگر دیدار، ساحل عاج میزبان با جمهوری دموکراتیک کنگو دیدار خواهد کرد.

حساسیت جام ملت های آفریقا در مرحله نیمه نهایی

حساسیت جام ملت های آفریقا به اوج خود رسیده است.

نیجریه قوی‌ترین تیم باقی مانده در این رقابت‌ها به نظر می‌رسد بخت اول قهرمانی است. ویکتور اوسیمن بهترین بازیکن سال آفریقا در این تیم است و خوسه پسیرو سرمربی نیجریه، آنها را در دفاع بسیار قوی کرده است.نیجریه‌ای‌ها با صعود به نیمه نهایی، به رکورد پانزدهمین حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا رسیدند و به دنبال این است که برای چهارمین بار و اولین بار از سال ۲۰۱۳ جام را بالای سر ببرند.

حساسیت جام ملت های آفریقا در مرحله نیمه نهایی1

«بافانا بافانا» (لقب تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی) پس از غیبت در دوره قبلی این رقابت‌ها با هوگو بروس مربی کهنه کار بلژیکی به دوران اوج بازگشت. مردی که کامرون را به قهرمانی در سال ۲۰۱۷ هدایت کرد، آفریقای جنوبی را به اولین نیمه نهایی خود در ۲۴ سال گذشته رسانده است.ساحل عاج در دومین دیدار نیمه نهایی چهارشنبه در ورزشگاه المپیک در ابیجان به مصاف کنگو می‌رود. “فیل‌ها” (لقب تیم ملی فوتبال ساحل عاج) در دور گروهی ضعیف عمل کرد و به عنوان بهترین تیم سوم راهی دور بعد شد.

حساسیت جام ملت های آفریقا در مرحله نیمه نهایی2

برنامه نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا

نیجریه – آفریقای جنوبی

ساحل‌عاج – کنگو

فهرست