جزئیات قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس مورد بررسی خواهد گرفت.این ستاره برای دریافت مطالباتش از باشگاه به باشگاه نوتیس داده است.طبق صحبت های مسئولان باشگاه 84 درصد قرارداد بازیکنان به آنها داده شده و درصد کمی تا تسویه حساب باقی مانده است.بیرانوند معتقد است هنوز ۴۰ درصد از قراردادش را از پرسپولیس طلب دارد ولی باشگاه پرسپولیس معتقد است که علیرضا کمتر از ۳۰ درصد طلب دارد.

جزئیات قرارداد بیرانوند با پرسپولیس11

جزئیات قرارداد گلر اول پرسپولیس نشان می دهد بند فسخ 250 هزار دلاری برای او فعال است.

همین موضوع باعث شد تا کار بیرانوند و پرسپولیس به نوتیس دادن و فسخ قرارداد بکشد.علیرضا با قراردادی ۳ ساله به پرسپولیس برگشت و هنوز دو فصل از قراردادش با این تیم باقی مانده است. با این حال در قرارداد بیرانوند با پرسپولیس بند فسخ ۲۵۰هزار دلاری وجود دارد و او هر زمان با پرداخت این مبلغ می‌تواند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

جزئیات قرارداد بیرانوند با پرسپولیس1

با این حال اگر پرسپولیس مطالبات بیرانوند را طی روزهای آینده پرداخت نکند، قرارداد علیرضا با پرسپولیس به صورت خودکار فسخ می‌شود و دیگر نیازی هم به پرداخت ۲۵۰هزار دلار نیست. مدیران پرسپولیس که اصلا نمی‌خواهند ستاره تیمشان را از دست بدهند، قصد دارند به زودی با علیرضا و وکیلش مذاکره کنند و با پرداخت مطالبات او اجازه فسخ قرارداد را به بیرانوند ندهند.

جزئیات قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

فهرست