برخی بازیکنان منچستریونایتد از رفتاری که با داوید دخئا گلر اسپانیایی یونایتد شده است خشمگین و عصبانی می باشند.آنها اعتقاد دارند که مدیران باشگاه به شکلی که دخئا را از تیم کنار گذاشته اند به او بی احترامی کرده اند و از آوردن آندره اونانا به عنوان جانشبن او ناراحت هستند.

برخی بازیکنان یونایتد از رفتار باشگاه با دخیا عصبانی هستند2

برخی بازیکنان یونایتد از کنار گذاشتن دخئا از تیم را نوعی بی احترامی به این بازیکن می دانند.

این گلر قراردادش با شیاطین سرخ به پایان رسیده بود و با وجود اینکه او چهار فصل عنوان مرد سال اولدترافورد را از آن خود کرده بود بازیکن آزاد اعلام شد و از تیم کنار گذاشته شد.دخئا ۱۲ سال در منچستریونایتد حضور داشت و در ۵۴۵ بازی برای این تیم به میدان رفت و رکورد کلین‌شیت در تاریخ باشگاه را نیز به نام خود ثبت کرد.

برخی بازیکنان یونایتد از رفتار باشگاه با دخیا عصبانی هستند

اونانان نه تنها جانشین مناسبی برای دخئا بوده بلکه با اشتباهات پیاپی خود صدای اعتراض هواداران یونایتد را بلند کرده است که آخرین آن هم در شکست ۴-۳ این تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد.یونایتد در این فصل بدترین شروع ممکن را در لیگ برتر داشته و از پنج بازی اول فقط ۶ امتیاز کسب کرده تا عملا شانس قهرمانی را در همین ابتدای فصل از دست داده باشد. اونانا نیز با دریافت ۱۴ گل در این ۶ بازی یکی از مقصرین اصلی ناکامی منچستریونایتد به حساب می‌آید.

برخی بازیکنان یونایتد از رفتار باشگاه با دخیا عصبانی هستند1

برخی گزارش‌ها حتی حاکی از این بوده که دخئا ممکن است در صورتی که تیم مناسبی را مشتری خود نبیند از فوتبال خداحافظی زودهنگامی داشته باشد.

فهرست