ایفمارک اعلام کرد که اگر باشگاه استقلال به یامگا نیاز دارد او مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت.کوین یامگا بازیکن دوست داشتنی فصل گذشته تیم استقلال در اتفاقی تلخ در میانه فصل دچار مصدومیت شدید از ناحیه چشم خود شد.تا جایی که باشگاه استقلال در حال کنار گذاشتن او بودند.

ایفمارک مشکلی برای بازی کردن یامگا در استقلال را نمی بیند

ایفمارک تایید کرده است که اگر استقلال به یامگا احتیاج دارد این بازیکن می تواند برای تیم بازی کند.

اما این بازیکن با درخشیدن در بازی دوستانه تیم استقلال نشان داد می تواند بازی کند و اخبار منتشر شده درباره او صحت ندارد.طی صحبتی که دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک انجام داده است کوین یامگا با ملاحظات پزشکی می تواند بدون مشکل برای تیم استقلال بازی کند و منعی برای خروج این بازیکن از لیست استقلال وجود ندارد.

ایفمارک مشکلی برای بازی کردن یامگا در استقلال را نمی بیند1

دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک در گفت و گو با پایگاه خبری فوتبالی اعلام کرد:

قانون مشخص است، هیچ بندی وجود ندارد که کوین یامگا نمی‌تواند بازی کند. یکی از چشمان او مشکل دارد و ما می‌گوییم در ورزش‌های تماسی که احتمال مصدومیت وجود دارد و ممکن است چشم دیگر او هم آسیب ببیند، بهتر است فوتبال بازی کردن را کنار بگذارد اما اگر استقلال اعلام کند به این بازیکن نیاز دارد، می‌تواند با برخی ملاحظات پزشکی از او استفاده کند. عینک محافظ هم یکی از راه حل‌های این مشکل است.

پیش از این اعلام شده بود ابتدا باید فیفا مجوز بازی یامگا را بدهد که پس از آن مشخص شد فیفا هیچ قانون و تبصره ای برای ممانعت از بازی با یک چشم ندارد.پس از آن پای ایفمارک را به قصه باز کردند و مدعی شدند یامگا باید از ایفمارک مجوز بگیرد اما حالا دکتر زهره هراتیان، رئیس ایفمارک و پزشک ایرانی مورد تایید فیفا این بهانه را هم از دست آقایان گرفته و اعلام کرده یامگا برای بازی کردن منع قانونی ندارد.

فهرست