اوساسونا
اوساسونا ممکن است به دلیل شعارهای توهین‌آمیز علیه گرینوود مجازات شود

اوساسونا ممکن است به دلیل شعارهای توهین‌آمیز هوادارانش علیه میسون گرینوود، بازیکن انگلیسی ختافه، از سوی لالیگا با مجازات انضباطی مواجه شود.

گرینوود تابستان امسال پس از آنکه منچستریونایتد پذیرفت که او باید پس از اتهامات تجاوز و آزار جنسی که همگی لغو شد، حرفه خود را خارج از اولدترافورد ادامه دهد، به صورت قرضی از یونایتد به ختافه پیوست.

او در اولین بازی خود برای ختافه، روز یکشنبه، 19 سپتامبر، در پیروزی 3-2 تیمش مقابل اوساسونا، از روی نیمکت به میدان آمد. در حالی که ورود او به زمین مورد تشویق بسیاری از هواداران خانگی قرار گرفت، اما بخشی از هواداران اوساسونا هنگام ورود او به زمین شنیده شدند که شعار “گرینوود، بمیر” سر می‌دادند.

ناظر رسمی بازی لالیگا این شعارها را شنید و اکنون باید گزارشی ارائه دهد که منجر به روند انضباطی خواهد شد.

خوگورا آراسات، سرمربی اوساسونا، ناامیدی خود را از این شعارها ابراز کرد، اما همچنین ادعا کرد که هواداران ختافه نیز مرتکب توهین شده‌اند.

او گفت: “شعارهای “به جهنم بروید اوساسونا” بسیار بد بود و شعارها علیه گرینوود نیز بسیار بد بود. او بازیکنی است که در نهایت، سیستم قضایی در مورد او نظر داد.” او بازیکن بسیار خوبی است. اما اگر در مورد شعارها صحبت می‌کنیم، باید در مورد همه شعارها صحبت کنیم، نه فقط برخی از آن‌ها.”

اگر لالیگا تشخیص دهد که هواداران مرتکب توهین شده‌اند، ممکن است این تیم با جریمه نقدی، کسر امتیاز یا حتی محرومیت از حضور تماشاگران در ورزشگاه مجازات شود.

 

فهرست