انتقاد از ستاره ایرانی پس از شکست سنگین تیم «لخ پوزنان» مقابل «راکو چستوهووا» در هفته بیست و سوم لیگ فوتبال لهستان صورت گرفت.علی قلی زاده هافبک ایرانی تیم «لخ پوزنان» در یکی از معدود دفعات در ترکیب اصلی تیم خود حضور داشت و در دقیقه ۸۱ جای خود را به «الیاس اندرسون» داد. قلی زاده در ابتدای فصل و با قراردادی به ارزش ۸/‌ ۱ میلیون یورو از تیم شارلوا بلژیک راهی لخ پوزنان شد تا تبدیل به گران‌ترین خرید لیگ فوتبال لهستان تبدیل شود.

انتقاد از ستاره ایرانی توسط هواداران لخ پوزنان2

انتقاد از ستاره ایرانی لخ پوزنان علی قلی زاده پس از شکست این تیم در لیگ با نتیجه 4_0 شدت پیدا کرده است.

سایت «kkslech» در گزارشی به عملکرد قلی زاده پرداخت و در آن یادآورد شد که هواداران لخ پوزنان از عملکرد بازیکن ایرانی تیم خود رضایت ندارند. این سایت در این مورد نوشت: هوادران لخ پوزنان مدت هاست که از هافبک تیم خود رضایت ندارند. قلی زاده پیش از این دیدار در بازی با یاگلونیا نیز به عنوان یار تعویضی به میدان آمد اما نتوانست کارایی خاصی برای تیم خود داشته باشد. قلی زاده در دیدار برابر راکو چستوهووا از ابتدا در جناح راست که پست اصلی او به حساب می‌آید به بازی گرفته شد اما به دلیل ترس از مصدومیت نتوانست دوئل‌ها با بازیکن حریف را پیروز شود.

انتقاد از ستاره ایرانی توسط هواداران لخ پوزنان1

این بازیکن ترسو بازی کرد و در ۴ دوئلی که داشت تنها یک بار پیروز شد و ۷ پاس اشتباه به بازیکنان حریف داد. او یک بازیکن ارواح است که ظاهراً توانایی انجام تاکتیک فردی دارد. هواداران لخ پوزنان کم کم صبر خود را از عملکرد ضعیف بازیکن متوسط تیم شارلوا از دست می‌دهند. مسابقات و هفته‌های زیادی گذشته است اما کیفیت بازیکن ایرانی هنوز نمایان نشده است.

انتقاد از ستاره ایرانی توسط هواداران لخ پوزنان

فهرست