از نگاه مورینیو آقای خاص دنیای مربیگری بهترین بازیکن تاریخ نه مسی است و نه رونالدو.لایو اسکور از سرمربی رم پرسید که بهترین بازیکن تاریخ کیست و فاش کرد که این رونالدو نازاریو است که در بارسلونا با او کار کرده است. مورینیو گفت: کریستیانو رونالدو و لئو مسی دوران حرفه‌ای طولانی‌تری داشته‌اند، آن‌ها ۱۵ سال است که هر روز در اوج باقی مانده‌اند. با این حال، اگر دقیقاً در مورد استعداد و مهارت صحبت کنیم، هیچ کس از رونالدو نازاریو پیشی نمی‌گیرد.

از نگاه مورینیو بهترین بازیکن تاریخ رونالدو نازاریو است11

از نگاه مورینیو مسی و رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نمی باشند.

زمانی که با بابی رابسون در بارسلونا بودم، متوجه شدم که او بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام که به میدان رفته است. مصدومیت‌ها باعث پایان دوران حرفه‌ای او شد که می‌توانست حتی باورنکردنی‌تر باشد اما استعدادی که آن پسر ۱۹ ساله داشت، چیزی باورنکردنی بود.

از نگاه مورینیو بهترین بازیکن تاریخ رونالدو نازاریو است1

امار خیره کننده رونالدو در لیگ هلند،لالیگا و سری آ گویای استعداد خاص این مهاجم در گلزنی بوده است.تا سال ۱۹۹۷ و در سن ۲۱ سالگی، این برزیلی دو بار جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد و برای سومین بار در سال ۲۰۰۲ موفق به کسب این جایزه شد. این برزیلی در ۵۱۸ بازی در تمام رقابت‌ها در دوران باشگاهی خود ۳۵۲ گل به ثمر رساند و بدون مصدومیت می‌توانست بهتر از این هم باشد.

از نگاه مورینیو بهترین بازیکن تاریخ رونالدو نازاریو است

فهرست