ابراز تمایل سیمئونه سرمربی کنونی اتلتیکو مادرید به سرمبیگری در سری آ اعلام شد.دیه‌گو سیمئونه پدر جوانی سیمئونه مهاجم ناپلی‌ یکی از میهمانان ویژه جشن قهرمانی تیم ناپولی در سری آ بود. بازگشت به ایتالیا برای سرمربی اتلتیکومادرید یادآور خاطرات روز خوب بازیگری او در لاتزیو و اینتر بود و همان خاطرات او را وسوسه کرده است که مربیگری در کالچو هم تجربه کند.

ابراز تمایل سیمئونه برای هدایت تیمی در سری آ 1
ابراز تمایل سیمئونه برای مربیگری در سری آ ایتالیا

سیمئونه که از روی سکوهای ورزشگاه دیه‌گو مارادونا شاهد جشن قهرمانی تیم فرزندش پس از پیروزی یک بر صفر برابر فیورنتینا بود، با نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا گفت‌و‌گویی کوتاه داشت و در آن اعتراف کرد که به بازگشت به سری A فکر می‌کند.سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو که 12 سال هدایت این تیم را برعهده داشته است، گفت: نمی‌دانم تا چه مدت دیگر می‌توانم مربیگری کنم. من الان 53 ساله‌ام. 5 سال دیگر؟ مربیگری بدون شک شغل پراسترسی است اما من همیشه فکر می‌کنم که چند روز مرخصی با من کاری می‌کند که بخواهم دوباره به زمین فوتبال برگردم. چمن برای ما مانند مواد مخدر است.

ابراز تمایل سیمئونه برای هدایت تیمی در سری آ 2
من گاهی اوقات که با هواداران اینتر و لاتزیو ملاقات می‌کنم و با درخواست‌های آنها برای برگشتن به این دو تیم مواجه می‌شوم. چه کسی می‌داند شاید یک روز برگشتم. مطمئناً این چیزی است که دوست دارم انجامش دهم. من یک سال دیگر با اتلتیکومادرید قرارداد دارم. بعد از آن باید دید که چه پیش می‌آید.از این صحبت های سرمربی آرژانتینی می توان برداشت که ابراز تمایل سیمئونه برای حضور در رقابت های باشگاهی در ایتالیا خیلی زود اتفاق خواهد افتاد.

ابراز تمایل سیمئونه برای هدایت تیمی در سری آ

فهرست