آمادگی و سرحالی سردار آزمون در تمرینات رم می توان خبر خوشی برای کورینیو و هواداران رم دانست.سردار در تمرینات پیش فصل بایر لورکوزن دچار مصدومیت شده بود اما ریکاوری خود را به خوبی پشت سر گذاشت و بعد از انتقال به رم هم این روند را ادامه داد تا حالا کاملاً آماده به میدان رفتن در ترکیب این تیم باشد.

آمادگی و سرحالی آزمون در تمرینات رم2

آمادگی و سرحالی مهاجم ایرانی رم در تمرینات خبر خوبی برای مورینیو و هواداران رم خواهد بود.

آزمون که با اجازه کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی سپتامبر کنار سایر ملی‌پوشان نیست این روزها تمرینات خود را به شکل جدی در رم دنبال می‌کند و با توجه به ویدیویی که پیج اینستاگرام باشگاه به اشتراک گذاشته به نظر می‌رسد او در آمادگی قابل توجهی نیز به سر می‌برد.

آمادگی و سرحالی آزمون در تمرینات رم1

صفحه اینستاگرام باشگاه رم با انتشار ویدئویی از گلزنی سردار در تمرینات وضعیت مهاجم ایرانی تیم را خوب می داند.ستاره ایرانی روی یک پاس در عمق و با کنترلی فوق العاده با دروازه‌بان تک به تک می‌شود و با عبور توپ از بالای سر گلر گل زیبایی را به ثمر می‌رساند. حرکت و گلی که تشویق کادر فنی رم و هم‌تیمی‌های او را هم در پی داشت.
رم در سه هفته ابتدایی سری آ فقط 1 امتیاز کسب کرده و حالا آقای خاص امیدوار است با اضافه شدن بازیکنانی نظیر روملو لوکاکو، سردار آزمون و پائولو دیبالا به این روند ناامید کننده تیمش پایان دهد و رم حتی به یک مدعی برای فتح اسکودتو تبدیل شود.

آمادگی و سرحالی آزمون در تمرینات رم

فهرست