آغاز عملیات جوان گرایی در تیم ملی در فیفا دی پیش رو خواهیم دید.امیر قلعه‌نویی فهرست ۲۹ نفره تیم ملی برای ۲ بازی آینده در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را مشخص کرد.

آغاز عملیات جوان گرایی در تیم ملی فوتبال2

آغاز عملیات دعوت از بازیکنان جوان در تیم ملی فوتبال توسط قلعه نویی

یکی از اتفاقات لیست جدید تیم ملی، خط خوردن ۹ بازیکن نسبت به جام ملت‌های آسیاست. البته از این جمع مجید حسینی، صادق محرمی و آریا یوسفی به دلیل مصدومیت از لیست خط خورده‌اند و امید ابراهیمی هم از تیم ملی خداحافظی کرده ولی غیبت دیگر نفرات با صلاحدید کادر فنی بوده است. روزبه چشمی، احسان حاج‌صفی، کریم انصاری‌فرد، شهریار مغانلو و رضا اسدی دیگر غایبان لیست نوروزی تیم ملی هستند که در جام ملت‌ها حضور پیدا کرده بودند.

آغاز عملیات جوان گرایی در تیم ملی فوتبال1

لیست جدید تیم ملی چند سورپرایز جالب و قابل توجه دارد که شاید کمتر کسی انتظار آن را داشت. سرمربی تیم ملی در این اردو نسبت به جام ملت‌ها ۱۲ بازیکن جدید را فراخوانده که بسیاری از آن‌ها اولین حضورشان در تیم ملی را تجربه می‌کنند.

آغاز عملیات جوان گرایی در تیم ملی فوتبال

امیر قلعه‌نویی پیش از جام ملت‌های آسیا تصمیم به کنار گذاشتن احمد نوراللهی از تیم ملی گرفت و هافبک سابق پرسپولیس را با خود به قطر نبرد.

علی کریمی هم که پیش از جام ملت‌ها از تیم ملی خط خورد، دیگر غایب مهم فهرست جدید است و علی‌رغم عملکرد نسبتا خوب در سوپرلیگ ترکیه، فعلا مدنظر کادر فنی قرار ندارد.

فهرست